1. Electrified
  2. Plug-In Hybrid
  3. How It Works
Kiirvalik
Kiirvalik
Uue Lexus NX 450h+ jõuallikaks on Lexuse esimene pistikhübriid. Mida tähendab pistikhübriid, mis on selle eelised ja kuidas see varustab sõidukit energiaga?

Kuidas lexuse pistikhübriid töötab?

MIKS VALIDA PISTIKHÜBRIID?

Pistikhübriidil (PHEV) on kaks jõuallikat: bensiinimootor (või diiselmootor) ja elektrimootor(id). Aku, mida saab laadida kodust või teepeal olevatest laadimisjaamadest, võimaldab murrangulise Lexus NX 450h+ pistikhübriidiga sõita kuni 74 km (97 km linnatingimustes). See pole aga veel kõik. Kui aku saaab tühjaks, lülitub NX 450h+ iselaadivale hübriidrežiimile, võimaldades efektiivset sõitu hübriidrežiimis koos madala kütusekulu ja madalate heitgaasidega, olenemata teekonna pikkusest.

KUIDAS LAADIDA PISTIKHÜBRIIDI?

Pistikhübriididel on väiksemad akud kui elektriautodel, mis tähendab, et neid saab ka kiiremini kodus või avalikes laadimisjaamades laadida. Kodus saad ühendada need standardsesse pistikupessa või kiirema laadimise nimel Lexuse seinalaadijasse. Teel olles näitab Lexus Link äpp Sulle Euroopas asuvate avalike laadimisjaamade asukohta, saadavust ja isegi hinda kilomeetri kohta.

Avasta uut NX-i

MIS TUNNE ON SÕITA PISTIKHÜBRIIDIGA?

Selline pistikhübriid nagu NX 450h+ avaldab muljet olenemata Sinu sõidustiilist. Lexuse esimene pistikhübriid on tasakaal sõidumugavuse ja Lexusele iseloomulike sõiduomaduste vahel. EV-režiimis salongis valitsev vaikus on suisa hämmastav. Kui aga on soov minna üle sisepõlemismootorile, saab seda teha äärmiselt sujuvalt ja auto käitub nagu iga traditsiooniline sõiduk suurtel kiirustel. Kogu teekond on sujuv ja lõõgastav. Selle käigus saad nautida kontrolli sõiduki üle, võimsust ja põnevust, mis kaasneb Lexusega sõitmisel.