Elektrirežiim
EV-režiim kasutab maksimaalselt ära aku energiat ja võimaldab sõita üle 64 km puhtalt elektrienergia jõul. 18,1 kWh liitiumioonaku abil saab nautida peaaegu hääletut ja heitgaaside vaba sõitu kiirusel kuni 135 km/h.
Elektrirežiim
EV-režiim kasutab maksimaalselt ära aku energiat ja võimaldab sõita üle 64 km puhtalt elektrienergia jõul. 18,1 kWh liitiumioonaku abil saab nautida peaaegu hääletut ja heitgaaside vaba sõitu kiirusel kuni 135 km/h.
Automaatne EV/hübriidrežiim
Automaatses EV/hübriidrežiimis ja sõltuvalt sellest, kui kiiresti vajutad gaasi, ärkab ellu võimas bensiinimootor ja annab kiire lineaarse kiirenduse just siis, kui seda kõige enam vaja on. Nullist 100km/h-ni kulub kõigest veidi üle kuue sekundi.
Võimsuse juhtseade (PCU)
Uus PCU on kohandatud suure võimsusega liitiumioonaku jaoks. Tagaistme all asuvale DC/DC muundurile on lisatud võimendi, mis tagab suurema võimsuse ja kompaktsuse. Kapoti kõrguse vähendamiseks on paigaldatud vahetult üle käigukasti 8-kihiline struktuur, mis sisaldab pistikhübriidi voolusüsteemi.
KODUNE PISTIKUPESA
Uut Lexus NX 450h+ on lihtne ja mugav ühendada kodus tavalise pistikupesaga. Uus Lexus NX 450h+ on varustatud ülitõhusa 3,3 kW laadimissüsteemiga.
LEXUS WALLBOX
Optimaalseks laadimiseks soovitame Lexus Wallboxi. 22 kW võimsusega Entry Wallbox on üks kompaktsemaid omataolisi – täiuslik sise- ja välislahendus elektriautode või Sinu NX 450h+ pistikhübriidi tõhusaks laadimiseks (laetakse 6,6 kW võimsusega sõiduki pardal oleva laadija abil). Parema laadimiskogemuse tagamiseks pakub 22 kW ühendatud Wallbox nutikat laadimislahendust, mis sisaldab LAN-i, wifit ja valikulist LTE-d.
LEXUS LINK ÄPP
Sõiduki NX 450h+ elektrilisi näitajaid saad jälgida otse oma mobiiltelefonist. Lexus Link suudab tuvastada ka laadimisjaamad üle Euroopa, võimaldades kontrollida nende saadavust, laadimiskiirust ja hinda. Rakendus võimaldab näiteks selliseid teenuseid:
- Kaugjuhtimine ja laadimise ajastamine
- Juurdepääs ulatuslikule Euroopa avalike laadimisjaamade võrgustikule
- Info laadimisjaama kasutusvalmiduse, laadimiskiiruse ja kWh hinna kohta
PLANEEDI KAITSMISE NIMEL
Lexus usub, et kasvuhoonegaaside vähendamiseks on sõidukite elektrienergiale üle viimine hädavajalik. Sellega seonduvalt on ka Lexus endale seadnud eesmärgiks saada 2050. aastaks heitgaasivabaks ettevõtteks. Pärast maailma esimese elektrifitseeritud luksusauto RX 400h turuletoomist 2005. aastal on Lexus haaranud initsiatiivi, et keskkonnasõbralikud Lexuse iselaadivad hübriidid jõuaksid laialdaselt kasutusse. Tulemuseks on tänaseks müüdud üle 2 miljoni sõiduki. Lisaks autode heitkoguste vähendamisele plaanib Lexus aastaks 2050 tagada tehaste töö nulltasemel CO2 heitkogustega ja minimeerida veetarbimist kõikides Lexuse tehastes.
ELEKTRITEHNOLOOGIA TEERAJAJA
Uus Lexuse pistikhübriid NX 450h+ tugineb üle 15 aasta pikkusel elektritehnoloogia arendamise kogemusel. Sellised läbimurded nagu neljanda põlvkonna Atkinsoni tsükliga mootorid, hübriidsed käigukastid, akuhaldussüsteemid ja võimsuse juhtimisseadmed on loonud täiselektrilise tuleviku standardi.
KULUDE VÄHENDAMINE
Kui laed oma autot kodus või kasutad laiaulatuslikku jaamade võrgustikku üle Euroopa, saad sõita ilma bensiinita kuni aku tühjenemiseni. Selle tulemuseks on nullheide ja märkimisväärne kütusesääst.