ROHKEM VASTUTUSTUNNET

MISSUGUNE SÕIDUK ON LEXUSE PISTIKHÜBRIID?

Lexuse pistikhübriidil on kaks jõuallikat: bensiinimootor ja suur liitiumioonaku, mis toidab elektrimootorit/generaatorit. Täislaetuna suudab Lexuse pistikhübriid sõita elektrirežiimis üle 64 km ja kui aku saab tühjaks, jätkub sõit sujuvalt äärmiselt tõhusal hübriidrežiimil.

EV
REŽIIM

EV-režiim

EV-režiim (vaikimisi valituna) võimaldab maksimaalselt kasutada ära akule salvestatud elektrienergiat ja sõita järjest üle 64 km vaid elektrienergia jõul. Tänu edasiarendatud 18.1 kWh liitiumioonakule saad nautida peaaegu hääletut ja heitgaasivaba sõitu kuni 135 km/h.

AUTOMAATNE EV/
HÜBRIIDREŽIIM

AUTOMAATNE EV/HÜBRIIDREŽIIM

Automaatses EV/hübriidrežiimis ja sõltuvalt sellest, kui kiiresti vajutad gaasi, ärkab ellu võimas bensiinimootor ja annab kiire lineaarse kiirenduse just siis, kui seda kõige enam vaja on. Nullist 100km/h-ni kulub kõigest veidi üle kuue sekundi.

VÕIMSUSE
JUHTSEADE

VÕIMSUSE JUHTSEADE (PCU)

Uus PCU on kohandatud suure võimsusega liitiumioonaku jaoks. Tagaistme all asuvale DC/DC muundurile on lisatud võimendi, mis tagab suurema võimsuse ja kompaktsuse. Kapoti kõrguse vähendamiseks on paigaldatud vahetult üle käigukasti 8-kihiline struktuur, mis sisaldab pistikühendusega hübriidisüsteemi.

        2021 lexus 800b tease subscribe banner

TUNNE ROHKEM IGAL HETKEL

REGISTREERU UUE NX-i UUDISKIRJA SAAJAKS

MUGAV LAADIMINE

Pistikühendusega hübriidid laevad oma liitiumioonakut toiteallikast auto külge kinnitatud kaabli abil. Kuigi uus Lexus NX 450h+ ühendatakse tavalise koduse pistikupesaga, soovitatakse kiirema laadimise tagamiseks Lexus Wallboxi.

KODUNE
LAADIMINE

KODUNE PISTIKUPESA

Uus Lexus NX 450h+ on lihtne ja mugav ühendada kodus tavalise pistikupesaga. Uus Lexus NX 450h+ on varustatud ülitõhusa 3,3 kW laadimissüsteemiga.

LEXUS
WALLBOX

LEXUS WALLBOX

Optimaalseks laadimiseks soovitame Lexus Wallboxi. 22 kW võimsusega Entry Wallbox on üks kompaktsemaid omataolisi – täiuslik sise- ja välislahendus elektriautode või Sinu NX 450h+ pistikhübriidi tõhusaks laadimiseks (laetakse 6,6 kW võimsusega sõiduki pardal olev laadija abil). Parema laadimiskogemuse tagamiseks pakub 22 kW ühendatud Wallbox nutikat laadimislahendust, mis sisaldab LAN-i, wifit ja valikulist LTE-d.

        Parallax Image 1 Pioneers in Electrified

UHIUUS JÕUÜLEKANNE

ELEKTRIFITSEERIMISE TEERAJAJA

Uus Lexus NX 450h+ tugineb üle 15 aasta pikkusel elektritehnoloogia arendamise kogemusel. Sellised läbimurded nagu neljanda põlvkonna Atkinsoni tsükliga mootorid, hübriidsed käigukastid, akuhaldussüsteemid ja võimsuse juhtimisseadmed on loonud täiselektrilise tuleviku standardi.

        Parallax Image 2 Protecting the Planet

UHIUUS JÕUÜLEKANNE

PLANEEDI KAITSMISE NIMEL

Lexus usub, et kasvuhoonegaaside vähendamiseks on sõidukite elektrienergiale üle viimine hädavajalik. Sellega seonduvalt on ka Lexus endale seadnud eesmärgiks saada 2050. aastaks heitgaasivabaks ettevõtteks. Pärast maailma esimese elektrifitseeritud luksusauto RX 400h turuletoomist 2005. aastal on Lexus haaranud initsiatiivi, et keskkonnasõbralikud Lexuse iselaadivad hübriidid jõuaksid laialdaselt kasutusse. Tulemuseks on tänaseks müüdud üle 2 miljoni sõiduki. Lisaks autode heitkoguste vähendamisele plaanib Lexus aastaks 2050 tagada tehaste töö nulltasemel CO2 heitkogustega ja minimeerida veetarbimist kõikides Lexuse tehastes.

        Parallax Image 3 Reducing Costs

UHIUUS JÕUÜLEKANNE

KULUDE VÄHENDAMINE

Kui laed oma autot kodus või kasutad laiaulatuslikku jaamade võrgustikku üle Euroopa, saad sõita ilma bensiinita kuni aku tühjenemiseni. Selle tulemuseks on nullheide ja märkimisväärne kütusesääst.