
SÕIDUOMADUSED
2017. aasta RC F GT3
Uute ja põnevate katsumuste käsile võtmine kuulub vägagi luksusliku elustiili kaubamärgi juurde.
Üks sellistest katsumustest on meie F-mudelite pidev täiustamine ja nende sõiduomaduste parandamine. Usume, et oma erinevates võidusõidudistsipliinides saadud kogemuste ja teadmiste tugevdamisel saame pakkuda oma Lexuse juhtidele üle kogu maailma hämmastavat sõiduelamust. Seepärast keskendume rohkem 2017. aasta mootorispordile RC F GT3-ga.
Me ei pühendu üksnes sellele, et tugevdada oma positsiooni iga võidusõiduga, milles me osaleme, vaid soovime äratada kire meie üha kasvavas rahvusvaheliste rallisõprade hulgas.
Mudelil RC F GT3 on 5,4-liitrine V8 mootor ja kuuekäiguline järjestiklülitusega võidusõidukäigukast. Kapott, põrkerauad, tagaspoiler, katus, uksepaneelid, mootori õhukarp ja armatuurlaud on valmistatud süsinikkiust, vähendades sõiduki kaalu vaid 1300 kg-ni.
Nüüd Rahvusvaheliselt Autoliidult heakskiidu saanud RC F GT3 osaleb võidusõidu meistrivõistlustel USA-s ja Jaapanis ning valitud Euroopa võidusõitudel.
USA-s oleme varustanud 3GT Racingu meeskonna kahe Lexus RC F GT3-ga, millega võisteldakse IMSA WeatherTech SportsCar Championshipi sarja GTD klassis. Jaapanis võistlevad kaks autot Super GT sarja GT300 klassis LM Corsa meeskonnaga.
Euroopas jätkavad sel hooajal oma arendustegevust Fambacher Racing ja Emil Frey Racing – kaks meeskonda, mis võistlesid mullu RC F GT3 prototüüpidega VLN Endurance’i sarjas, eesmärgiga võistelda tulevikus GT3 võidusõidu kõrgematel tasemetel Euroopas. Nad võistlevad 2017. aastal Euroopa võidusõitudel, sealhulgas rahvusvahelise sarja GT Open valitud üritustel.
Eelmisel aastal tuli Lexus esimese Aasia autotootjana RC F GT3 prototüübiga Nürburgringi Nordschleifel sarja VLN Endurance Championship võidusõidu võitjaks, võttes VLN9 võidusõidul 8. oktoobril 2016. aastal üldvõidu.
Lexus saavutas mullu silmapaistvaid tulemusi ka teise, RC F-i baasil loodud võidusõiduautoga – RC F GT500-ga. 2016. aasta RC F GT500 domineeris mullu Jaapanis Super GT sarjas, kus meeskond SARD ning juhid Heikki Kovalainen ja Kohei Hirate võitsid meeskonna ja juhtide meistrivõistluste tiitlid GT500 kategoorias.
Sõiduki nimi | LEXUS RC F GT3 |
---|---|
Mootor | 5,4-liitrine V8 |
Võimsus | 373+ kW (500+ DIN hj) |
Pöördemoment | Andmed ei ole saadaval |
Käigukast | 6-käiguline järjestiklülitusega võidusõidukäigukast |
Veljed | 13 × 18 ees, 13 × 18 taga – keskelt lukustatavad, 13 × 8 tolli ees ja taga koos kesklukuga |
Pidurid | rauast pidurikettad |
---|---|
Üldpikkus | 4845 mm |
Üldlaius | 2030 mm |
Üldkõrgus | 1270 mm |
Teljevahe | 2730 mm |
Tühimass | 1300 kg |













