lexus make your mark hero

LEXUSE UUDISED

JÄTA OMA JÄLG

Lexus teatas loomekoostööst mitme auhinnaga pärjatud muusikaprodutsendi Mark Ronsoniga, et tuua turule uus LC. Uus sõiduk on Lexuse lipulaevaks olev kupee, mis tähendab luksuskaubamärgi jaoks uue ajastu algust. Sõidukiga kaasneb kampaania, mis on saanud tabavalt nimeks „Jäta oma jälg” („Make Your Mark”).

Koostöö Ronsoniga edendab Lexuse ambitsiooni pakkuda suurepäraseid elamusi muusika, kunsti ja tehnoloogia vallas. Kampaania on jätk 2015. aasta kampaaniale „Elu nagu RX”, mis peeti koos näitleja Jude Law’ga ja mis andis kütkestaval teatrisündmusel osalejatele võimaluse kogeda filmistaari elustiili.

MARK RONSON

Kampaania „Jäta oma jälg” annab järgmise kuue kuu jooksul tarbijatele ja fännidele võimaluse tutvuda põneva sisuga ning kogeda suurepäraseid elamusi.

Mark Ronson ütles kampaania kohta järgmist: „Mulle on alati meeldinud teha koostööd inimestega, kes on uuendusmeelsed ja silmapaistvad nii stuudios kui ka väljaspool seda. Kui Lexus pöördus minu poole selle kampaania ideega ja ma nägin uut LC-d, tundus see värske ja põnev. Mind köitis idee kasutada innustamiseks ja autoga seotud kogemuse loomiseks muusikat.”

LEXUS LC

LC kupee disain põhineb selgelt ideeautol LF-LC, mis teeb mõlemast mudelist disainiauhinna EyesOn võitja. LC on juhtfiguur Lexuse sõidukiarenduskultuuris, mis soodustab disaini- ja insenerimeeskondade koostööd, et luua erakordne auto, mis ületab kõik ootused.

Lexus Europe’i juhataja Alain Uyttenhoven ütles Lexuse ja Mark Ronsoni koostöö kohta järgmist: „Mark Ronson on tuntud muusikaprodutsent, kes seisab selle aastakümne suurimate muusikahittide taga, ja seega on ta parim koostööpartner kampaania „Jäta oma jälg” jaoks. Lexus LC sümboliseerib Lexuse uue etapi algust, mis seisneb parema sünergia loomises inseneri- ja disainimeeskondade vahel. Markist paremat kandidaati on raske leida, sest ta on andnud oma suurepäraste esituste ja koostöö kaudu muusikamaailma märkimisväärse panuse.”