2021 lexus hero the art of feeling more

LEXUSE UUDISED

LEXUS AVALIKUSTAB RAPORTI "TUNNETAMISE KUNST": TRENDIDE JA KÄITUMISE PROGNOOS 2022. AASTAKS JA HILJEM

  • Tähistame uhiuue Lexus NX-i lansseerimist ja näitame, kuidas on omavahel seotud tunnetus ja kunst.
    Lexuse tellimusel ja juhtiva ülemaailmsete trendide prognoosija WGSN-i abil on valminud raport, mis analüüsib pandeemiajärgset maailma. Raport keskendub trendidele ja käitumisele, mis on mõjutanud inimesi viimased 18 kuud, vaadates samuti prioriteetide muutumist põlvkondade lõikes.
    Näib, et nüüdsel ajal soovivad inimesed tunda igal hetkel rohkem – alates perele ja sõpradele restoraniväärilise õhtusöögi korraldamisest kodus kuni Internet 3.0 arendamise või lihtsate rõõmude nautimiseni välja. Raport illustreerib, missugust tähtsust omab inimeste jaoks kogemus.
    Keskkondlikest ja majanduslikest põhjustest tulenevalt suureneb mure rahvastikurände tõttu. Ennustatakse, et hinnanguliselt 10% Euroopa linnadest kaotab lähema 30 aasta jooksul veerandi oma populatsioonist. Üks teema, mida raport käsitleb, on see, kuidas linnajuhid parandavad linnakeskkonda, et vähendada rahvastiku väljavoolu. Puhkamise harjumused on samuti muutumas ja selgub, et peaaegu 60% inimestest plaanib vältida oma järgmisel reisil rahvarohkeid kohti.
    Uhiuue NX-i turuletoomisega loodud "Tunnetamise kunst" näitab, et see, mida me tegelikult oma elult ja ostetud esemetega soovime, on tunda ühenduvust. See on miski, mida NX saavutab tänu esmaklassilisele juhtimissüsteemile, ergonoomiliselt arendatud interjöörile ja pühendumusele parema jõudluse suunas.
    WGSN on kulutanud rohkem kui 20 aastat maailma võimsamate kaubamärkide trendide ennustamisele. Selle ulatuslik valdkonnaspetsialistide võrgustik, mis asub 15 kohalikus kontoris, annab infot ja inspiratsiooni kogukonnale, mis koosneb enam kui 43 000 tootedisainerist ja ideede arendajast 32 maailmaturul. Kõik see muudab WGSN-i Lexuse jaoks ideaalseks partneriks, et läbi kogu infomüra avastada, mis on pidevalt muutuvas maailmas tõeliselt oluline.
    Raporti osana palus Lexus neljal trendiloojal mõelda põhjalikumalt järelduste peale ja sellele, mis võiks olla tulevikul varuks nende valdkonnale. Nendeks trendiloojateks olid UK moeekspert Daniel W. Fletcher, Pariisi päritolu fotograaf Floriane de Lassée, Ukraina balletitantsija Oleg Ivenko ning Itaalia ajakirjanik ja kulinaarne superstaar Benedetta Parodi.
    Võttes arvesse trendiloojate arvamusi, füüsikute ja sotsioloogide uurimusi ja põhjalikku ülevaadet sellest, mida inimesed ostavad ja naudivad, aitab raport mõista, mis inimestele tegelikult rõõmu valmistab. Seda teadmist kasutab Lexus ka uue NX-i puhul.