2018 lexus cnn article img 001

CNN INTERNATIONAL COMMERCIAL JA LEXUSE PARTNERLUS

  • Sponsoritelt saadud rahastusega toodetav CNN Style'i saatesari „Masters of Experience“ tutvustab maailma kõige erakordsemate kogemuste loomisel kasutatavat oskusteavet ja meistritööd, mis on osa Lexuse DNA-st.

    „MASTERS OF EXPERIENCE“

    Lexuse kui brändi visioon on suunatud eriliste kogemuste loomiseks, teisendades funktsionaalsust emotsiooniks, jõudlust kireks ja tehnoloogiat kujutlusvõimeks ning, lähtudes alati Omotenashi kontseptsioonist. Üks Lexuse kliendikogemuse tuuma moodustavatest Omotenashi põhimõtetest on inimeste veel tekkimata vajaduste ennetamine. Kuuest videost ja kaheksast multimeediaesitlusest koosnev kogum sisaldab Rootsi kolme Michelini tähega restorani Fäviken 32-käigulise maitsmismenüü ning Jaapani kruiisirongi „Seven Star“ reiselamuste üksikasjalikke kirjeldusi. Need lood uurivad, kuidas nõudlikud kliendid kogu maailmas soovivad avastada uusi kogemusi ning avardada oma kujutlusvõimet.
  • 
  

  
    2018 lexus cnn article img 002

    „PIONEERING SPIRITS“

    Bränditoodete sisukeskus „Pioneering Spirits“ on koduks CNNIC-i omastuudiole Create. See sisukeskus esitleb lugusid silmapaistvast meisterlikkusest ja leidlikkusest, alates Takumi käsitööst ja 300 aasta vanusest käsitsi graveeritud kiriko klaasist, mida kasutatakse uue Lexus LS-i kujunduses, kuni uute helikeskkondade loomisel kasutatava kujutlusvõimet stimuleeriva tehnoloogiani.

    Sponsoreeritud ja bränditoodetel põhinevat sisu reklaamitakse kõikidel CNN Digitali platvormidel ning teatud sihtrühmade hõlmamiseks kasutatakse sotsiaalmeediat ja sihtteavitussüsteeme CNN AIM (Audience Insight Measurement) ja Turner Launchpad. Reklaamikampaania esitleb uut mudelit Lexus LS – autot, mille disainimisel lähtuti uuenduslikkusest ning tulevaste luksusautode jaoks tehnilise taseme standardi tõstmisest. Kampaania kaasab uue Lexus LS mudeli reklaamimiseks CNN-i meediaväljundid ja ülemaailmse vaatajaskonna, keskendudes ettevõtete tippjuhtidele Prantsusmaal, Ühendkuningriigis, Itaalias, Hispaanias, Saksamaal, Poolas ja Venemaal.

  • 
  

  
    2018 lexus cnn article img 003

    „THE PRISM OF OMOTENASHI“

    Petra Malenicka, ettevõtte CNN International Commercial reklaamimüügi Euroopa ja Ameerika osakonna vanemasepresident: „Meil on äärmiselt hea meel olla selles ürituses Lexuse strateegiliseks sisupartneriks ning esitleda läbi Omotenashi prisma Lexuse brändi luksustooteid. CNN-i esituse, suunatud teabel põhineva sisu ning laia teavitusulatuse tõhus ühendus tagab Lexuse brändi kooskõla sihtrühmadega kõikidel peamistel turgudel.“