lexus ux hero

LEXUS UX

KOMPAKTNE IDEEMAASTUR

Lexuse rabav ideeauto UX, mille esitlus toimus 2016. aasta Pariisi autonäitusel, on meie ettekujutus tulevikulinlastele mõeldud kompaktmaasturist.

IDEEAUTO

UX tähistab uut etappi Lexuse disainiajaloos; see on uut tüüpi neljaistmeline linnamaastur, milles loovad kontrasti maasturi peaaegu brutaalne välimus ja nelikvedu ning väike kliirens ja kupeelik juhtimisasend.

lexus ux quoteblock bg

VOOGAVATE VORMIDEGA KUJUNDUS

Kujunduse keskmes on futuristlik pahupidi pööratud kontseptsioon, mis loob tugeva sünergia välis- ja sisekujunduse vahel. Tagaosas läheb kere sujuvalt üle sõitjateruumiks, moodustades tagumiste istmete peatugede põhikonstruktsiooni.

  • lexus ux section02 01

    VALGUSTATUD KUJUNDUS

    Uudsed detailid jätkavad pahupidi pööratud kontseptsiooni. L-kujulised päevatuled on paigutatud nii, et need tungivad läbi põhitulede konstruktsiooni. Tagatulede kujundusel on tugev kolmemõõtmeline töötlus ning need on sisse ehitatud tagaspoilerisse.

  • MURRANGULINE MÕTTEVIIS

    Isegi ideeauto UX-i rehvid hägustavad piire; kumm on lõigatud laseri abil, mistõttu jääb mulje, nagu ulatuksid velje kodarad rehvi külgseinale välja, luues illusiooni, et veljed ja rehvid on üks tervik.

  • lexus ux section02 03

    JÕULINE, ENT ELEGANTNE

    Väliskujunduse elemendid seovad üheks klassikalisi sportautosid meenutavad ülivormikad sensuaalsed pinnad. See kujundus on Lexusele ainuomane. Jõuline horisontaalne kuju saavutatakse pigem mahutavuse kui lihtsalt iseloomulike joonte kaudu. Kapoti pikkust on veelgi rõhutatud, viies salongi kõrgeima punkti rohkem tahapoole.

ASTU SISSE UX-I

Salongi esiosa väljendab nii sportlikku rafineeritust kui ka juhi kaasamist. Kuigi tagaosa on kujundatud kutsuva diivanina, mis kandub üle tagumiste hingedega tagaustele, annavad kontrastsed värvilahendused edasi luksusmaasturi õhkkonda ja ruumikust.

lexus ux section03 00
  • lexus ux section03 01

    JULGE JA OOTAMATU

    Traditsioonilise armatuurlaua asemel kattuvad teravad nurgelised vormid osaliselt ja voolavad üle üksteise, et tekitada koostoime varjude ja kontrastide vahel. Armatuurlaua igas nurgas on ekraan, millel kuvatakse uste välisküljele kinnitatud küljepeeglitelt edastatav video.

  • ALATI ÜHENDUSES

    Kogu sõidukis olev HMI-tehnoloogia (inimene-masin-liides) on mõeldud pakkuma juhtidele ja kaassõitjatele, kes on harjunud olema ühenduses ja ootavad alati ühenduses olevat keskkonda, intuitiivseid kolmemõõtmelisi kuvasid.

  • MURRANGULINE TEHNOLOOGIA

    Juhi näidikupaneeli korpuses asub läbipaistev hologrammina hõljuv kera, mis sisaldab nii analoog- kui ka digitaalteavet. Keskkonsooli kohal asuvas kristallstruktuuris on juhile ja kõrvalistujale kättesaadav hologrammi tüüpi näidik kliimaseadme ning teabe- ja meelelahutussüsteemi andmetega.

    Lexuse ideeautos UX on võetud kasutusele ka täiustatud elektritehnoloogiad, nt isetumenevad aknad ja õhukesed e-peegli kaamerakorpused tavapäraste küljepeeglite asemel. E-peegli kujutised kuvatakse sisemistele ekraanidele, mis ei ole üksnes kujunduselemendid, vaid nende integreerimisviis annab aimu kogu armatuurlaua pahupidi pööratud konstruktsioonist.

    A-piilari uimemotiivi on edasi antud uues helielamuses, mis on mõeldud nooremate kaassõitjate jaoks: armatuurlaua küljele on paigaldatud eemaldatav heliplokk.

  • lexus ux section03 04

Next steps