concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

LC 500

JÄRGMINE SUUREPÄRANE LEXUS


CO2 kombineeritud, g/km 263
Kombineeritud (l/100 km) 11,5
Kiirendus 0-100 km/h 4,7
Maksimumkiirus, km/h 270

ALATES 104 680 €

MEELIÜLENDAV SÕIDUELAMUS

LIPULAEVA STAATUSES OLEVAS LUKSUSKUPEES ON ÜHENDATUD INSENERITEADMISED JA MULJETAVALDAV DISAIN

LC tähistab uue julge ajastu algust. Algupärase ideeauto LF-LC stilistilist olemust hoides lõime rabava kupee, mis on mõeldud andma sinu ootustele uue sisu ja sind pahviks lööma. Mõistad seda igas kurvis ning tunned seda kohe rooli taha istudes.

5,0-liitrise bensiinimootoriga LC 500 kannab tagaratastele üle 477 DIN hj / 351 kW võimsuse. Selle käsitsi ehitatud mootoriga, mida on arendatud ja täiustatud sellistel mootorispordiüritustel nagu Nürburgringi 24 tunni sõit, on sobitatud maailma esimene sõiduautole paigaldatud kümnekäiguline automaatkäigukast, mis pakub uskumatut kiirendust ja V8 muljetavaldavat heli.


SÕIDUKI OMADUSED

TUTVUGE LÄHEMALT LC 500-GA

LC 500 sõiduomadused – tähtsamad omadused

LC 500 SÕIDUOMADUSED – TÄHTSAMAD OMADUSED

LC 500 on algusest peale konstrueeritud pakkuma erksamaid ja rafineeritumaid sõiduomadusi, mis kohanduvad sinu sõidustiiliga. LC kümnekäiguline käigukast kasutab tehisintellektil põhinevat käiguvahetussüsteemi AI-SHIFT Control, mis valib nutikama sõiduelamuse pakkumiseks optimaalse käigu mitte üksnes sinu eelistuste ja sõiduki kiiruse, vaid ka sinu varasema sõidustiili põhjal. Samal ajal parandavad sellised tehnoloogiad nagu kohanduva jäikusega vedrustus ja ülijäik kere veelgi sõiduelamust.

LC 500 salong – tähtsamad omadused

LC 500h SALONG – TÄHTSAMAD OMADUSED

LC takumi’de valmistatud rooli taha istudes tajud juhikoha ülesehituse ergonoomilist nutikust. Kõik LC-s olevad juhtseadised ja liidesed on paigutatud täpselt sinna, kus sa neid vajad, et sisendada enesekindlust ja tekitada energiast tulvavat sõiduelamust. Tänu madalale kapotile ja näidikupaneelile saad nautida ka suurepärast vaadet teele.

Ohutussüsteem Lexus Safety System+

OHUTUSSÜSTEEM LEXUS SAFETY SYSTEM+

Murranguline ohutussüsteem Lexus Safety System+ kuulub uue LC standardvarustusse ning süsteemi kuuluvad kokkupõrke ennetussüsteem koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga; täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteem, mis aitab hoida õiget kurssi; automaatsed kaugtuled, mis parandavad öisel ajal nähtavust, ning kohanduv kiirushoidik, mis reguleerib sõidukiirust eespool liikuva sõiduki kiiruse järgi.

V8 mootor

V8 MOOTOR

LC 500 nobeda kiirenduse ja hämmastava reageerimisvõimega ülelaadeta V8 mootori suurim pöördemoment on 540 Nm ja see saavutab kiiruse 100 km/h 4,7 sekundiga. Vastupidavad, ent kerge konstruktsiooniga sepistatud kepsud ja titaanklapid võimaldavad erksust kõrgetel pööretel. Efekti andmiseks on LC 500 eesmine õhuvõtuava varustatud akustilise heligeneraatoriga. See täiustab V8 loomulikku heli, mis kostab salongi täiuslikul tasemel, et kõik sõidukis viibijad seda nautida saaks. Vajuta gaasipedaali ning seda efekti parandavad veelgi põhisummutil olevad välised klapid, mis mootori pöörete arvu suurendamisel avanevad ja sulguvad.

Kümnekäiguline käigukast

KÜMNEKÄIGULINE KÄIGUKAST

LC 500 kümnekäiguline automaatkäigukast, mis on veel üks Lexuse maailma esimestest, pakub hämmastavalt kiireid käiguvahetusi. Täpse, sujuva ja rütmilise sõiduelamuse tagamiseks kasutab see kümnekäiguline käigukast tehisintellektil põhinevat käiguvahetussüsteemi AI-SHIFT Control, mis valib tegelikult juhi eelistustele ja kavatsustele vastava optimaalse käigu mitte üksnes sõiduki kiiruse, vaid ka varasema sõidustiili põhjal.

20- ja 21-tollised valuveljed

20– JA 21-TOLLISED VALUVELJED

20-tollised valuveljed
Täppisvalatud ja –töödeldud, müra vähendavad viie nelikkodaraga tumehalli metallikvärvi veljed.

20-tollised sepistatud valuveljed
Sepistatud ja viie topeltkodaraga veljed pilkupüüdva poleeritud viimistlusega. (Saadaval varustustasemel Sport)

21-tollised sepistatud valuveljed
Sepistatud ja viie topeltkodaraga kerged veljed. (Saadaval varustustasemetel Sport ja Sport+)

LED-esituled

LED-ESITULED

Ülikompaktsed kolme lambiga LED-esituled töötati välja spetsiaalselt selleks, et uuel LC-l oleks erakordselt lühike esiülend, mis on ülioluline juhitavuse tagamiseks suurel kiirusel.

Klaaskatus

KLAASKATUS

LC salongis kerget vabadustunnet loova klaaskatuse külgedel olevad kroomliistud võimendavad elegantset kupeeprofiili ning tagumised servad meenutavad Jaapani traditsioonilise mõõga piirjooni.

Süsinikkiust katus

SÜSINIKKIUST KATUS

See kaunilt viimistletud, kootud süsinikkiududest katus, mis annab LC-le madalama raskuskeskme, on valmistatud meie Motomachi tehases, kasutades uut kiiret vaigu transfeervormimisprotsessi.

Sissetõmmatav tagaspoiler

SISSETÕMMATAV TAGASPOILER

Sissetõmmatav tagaspoiler pikeneb automaatselt kiirustel üle 80 km/h, aidates sõidukit kindlamalt vastu teekatet suruda ja suurel kiirusel stabiilsust tagada, ning külgmised õhuvõtuavad vähendavad juhitavuse parandamiseks turbulentsi tagarataste ümber.

Holograafilised LED-tagatuled

HOLOGRAAFILISED LED-TAGATULED

Hävituslennuki forsaažikambritest inspireeritud pilkupüüdvad metallraamidega tagatuled kujutavad katkematut Lexuse L-kujulist motiivi. Lähemal uurimisel paljastub pakiruumi lukk, mis on märkamatult integreeritud tagatule liistu sisse.

Juhile orienteeritud salong

JUHILE ORIENTEERITUD SALONG

Takumi käsitöömeistrid viimistlesid LC rooli parima võimaliku kuju – piklik haardekoht, mis sobib suurte gravitatsioonijõudude korral kurvi läbimisel sinu pihku ideaalselt.

Pilgu kõrvale pööramise ja tähelepanu võimaliku hajumise vähendamiseks on kõik olulised näidikud ja ekraanid asetatud sinu vaatevälja lähedale.

Sageli kasutatavad juhtseadised, nt sõidurežiimi valikulüliti, on koondatud rooli ümbrusesse. Tänu sellele, et tähelepanu on pööratud üksikasjadele, on loodud juhi vajaduste järgi kujundatud salong, mis on valmis suurepärase kogemuse nautimiseks.

Climate Concierge / Nanoe® tehnoloogia

CLIMATE CONCIERGE / NANOE® TEHNOLOOGIA

Läbimurdeline kliimavalvur (Climate Concierge) reguleerib automaatselt salongi, istmete ja rooli temperatuuri. Lisaks paiskab teedrajav nanoe® tehnoloogia salongi negatiivse laenguga ioone, mis puhastavad õhku ning eemaldavad istmetelt tõhusalt ebameeldiva lõhna. Need niisutavad meeldivalt ka sinu nahka ja juukseid.

Nahkistmed

NAHKISTMED

Kaunilt tepitud nahkistmed pakuvad parimat võimalikku kombinatsiooni toetusest ja mugavusest. LC peainsener Sato aitas isiklikult välja töötada uut kujundust, mis läbis kokku 50 katsetsüklit.

Alcantara® sportistmed ja uksepaneelid

ALCANTARA® SPORTISTMED JA UKSEPANEELID

LC-s on keha embavad sportistmed, millel on ainulaadsed külgpolsterdused, mis hoiavad sind kurvide kiirel läbimisel kindlalt paigal. Takumi käsitöömeistrite poolt oskuslikult polsterdatud kontrastse Alcantara® ja ehtsa nahaga.

Süsinikkiutehnoloogia

SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA

Kasutasime sama süsinikkiud-komposiitmaterjalide tehnoloogiat, mille töötasime välja LFA jaoks, ning seda on näha LC sisemiste uksepaneelide survevormitud plaatidel, mis on valmistatud eelimpregneeritud süsinikkiust.

Eritöötlusega pedaalid

ERITÖÖTLUSEGA PEDAALID

Eritöötlusega alumiiniumist gaasi- ja piduripedaal ning anodeeritud alumiiniumviimistlusega suur jalatugi pakuvad tõeliselt sportlikke sõiduomadusi.

L-kujulise motiiviga analoogkell

L-KUJULISE MOTIIVIGA ANALOOGKELL

Tutvu Lexuse tagasihoidliku L-kujulise motiiviga analoogkella numbrilaual ja õhuavade juhtnuppude eenduvatel puutepindadel.

Universaalnäidik

UNIVERSAALNÄIDIK

Et hoida sind kursis kõigi peamiste sõiduandmetega, nt ohutushoiatuste ja navigeerimisjuhistega, on armatuurlaua keskele integreeritud värviline universaalnäidik.

Eriti lai esiklaasinäidik

ERITI LAI ESIKLAASINÄIDIK

Et vähendada pilgu teelt kõrvale pööramise vajadust, projitseeritakse valitud sõiduandmed erksavärviliselt otse esiklaasile meie uusima esiklaasinäidikutehnoloogia abil (174 mm × 48 mm).

Lexuse esmaklassiline navigatsioonisüsteem

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

Pingevaba sõidu huvides ideaalselt paigutatud eriti suurt kõrglahutusega 10,3-tollist keskset ekraani saab juhtida häälkäskluste või Remote Touchi juhtseadisega puutepadja abil, mida on sama lihtne kasutada nagu nutitelefoni või tahvelarvutit. Selle ekraani poolitamise võimalus lubab korraga pääseda ligi erinevale teabele, nt Lexuse esmaklassilisele navigatsioonisüsteemile ja ilmaandmetele.

Mark Levinson®-i helisüsteem

MARK LEVINSON®-I HELISÜSTEEM

13 KÕLARIGA MARK LEVINSON®-I HELISÜSTEEM
Lisavarustusse kuuluva täiustuse, GreenEdge™-i tehnoloogiat kasutava tipptasemel helisüsteemi Mark Levinson® Premium Surround häälestamisel on lähtutud LC salongi akustilistest omadustest. Süsteem pakub digitaalse kodukinosüsteemi elamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

Pimeala monitor ja tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem

PIMEALA MONITOR JA TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem teeb pimeala monitori radari abil kindlaks parklas sõiduki tagant lähenevad sõidukid. Vajaduse korral hoiatab see helisignaali ja küljepeeglitel olevate ohutuledega.

Liiklusmärkide jälgimise süsteem

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue LC liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ning edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

Rehvirõhu hoiatussüsteem

REHVIRÕHU HOIATUSSÜSTEEM

Igasse rehvi paigaldatud andurist teavet saav universaalnäidik jälgib rehvirõhu andmeid ja hoiatab, kui rõhk ühes või mitmes rehvis langeb.

Parkimisabi monitor

PARKIMISABI MONITOR

Et parkimist veelgi lihtsustada, hoiatavad tagumisel põrkeraual olevad andurid juhti salongis kostva helisignaaliga võimalike takistuste eest teel. Helisignaali saab välja lülitada, kui seda ei vajata. Pane sisse tagurpidikäik ja LC tagantvaade kuvatakse 10,3-tollisel ekraanil koos parkimist hõlbustavate juhistega.

Üleskerkiv kapott

ÜLESKERKIV KAPOTT

Kui eesmises põrkerauas olevad andurid annavad märku jalakäijale otsasõidust, tõuseb mootorikate pisut ülespoole, nii et mootorikatte ja selle all oleva mootori kõvade osade vahele tekib puhvertsoon. See vähendab jalakäijate vigastamise ohtu.

Kaheksa turvapatja

KAHEKSA TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kaassõitja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.

Sõidurežiimi valikulüliti

SÕIDUREŽIIMI VALIKULÜLITI

Teele keskendumise tagamiseks rooli kõrvale paigutatud sõidurežiimi valikulüliti võimaldab valida režiimide ECO / COMFORT, NORMAL / CUSTOM, SPORT S / SPORT S+ vahel.

Kümnekäigulised magneesiumist käiguvahetuslabad, käsirežiim „M“

KÜMNEKÄIGULISED MAGNEESIUMIST KÄIGUVAHETUSLABAD, KÄSIREŽIIM „M“

Teel suurema lõbu ja uskumatult vahetu dünaamilise reaktsioonivõime tagamiseks võeti LC 500 puhul kasutusele režiim „M“, mis võimaldab juhil käiguvahetuslabade abil vabalt valida ja hoida ükskõik millist käiku.

Ülijäik kere

ÜLIJÄIK KERE

Tugeva raami loomiseks on LC mittedeformeeruvad osad valmistatud ülitugevast terasest, samal ajal kui ukse-, pakiruumi- ja kapotipaneelide puhul on kasutatud kerget alumiiniumi. Lisaks on kasutatud tugevat, ent kerget süsinikkiuga tugevdatud plasti selliste osade puhul nagu katus ja ukseraamid.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

2017 Lexus LC 500 quote

LC VALMISTAMINE OLI ÜKS SUURIMAID PROOVIKIVE ALATES LEXUSE ALGUPÄRASE MUDELI LS LOOMISEST.

Koji Sato, LC peainsener

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT