UUS LEXUS ES
TÕELINE MAAILMATASEMEL LUKSUS

TUTVUSTAME MUDELIT ES

ES-i on keskmise suurusega sedaanide kategoorias saatnud edu juba kuue põlvkonna vältel. Nüüd rajab uus, seitsmenda põlvkonna Lexus ES uue ja ambitsioonikama tee.

Traditsioonilised ostjad leiavad, et uus ES on avaram, vaiksem ja ohutum kui kunagi varem. Uue põlvkonna klientide ees avaldub sedaan, mida iseloomustab tipptasemel jõudlus, esmaklassilised ohutustehnoloogiad ja viimistletuse tase, millesarnast leiab selles turusegmendis harva.

Valikusse kuulub ES 300h, mis jõuab müügile 2018. aasta detsembris ja mis on varustatud uue iselaadiva hübriidsüsteemiga, ning bensiinimootoriga mudelid ES 200, ES 250 ja ES 350, mida hakatakse müüma 2018. aasta septembris.

2019 lexus es key features
  • DÜNAAMILINE VÕIMEKUS

    ES on juba ammu tuntud oma mugavuse, rafineerituse ja luksuslikkuse poolest ning uus ES on nüüd veelgi silmapaistvam tänu uuele šassiile, mis võimaldab luua dünaamilisema välisdisaini ja veelgi paremad sõiduomadused.

  • UUS GLOBAALNE ARHITEKTUUR

    Uus ES on ehitatud uuele globaalsele arhitektuuriplatvormile K (GA-K). Auto on oma eelkäijast pikem, madalam ja laiem. Pikem teljevahe võimaldab rattaid viia rohkem auto nurkadesse, nii et rööbe ees ja taga on laiem.

  • TUTVUSTAME MUDELIT ES F SPORT

    F SPORTI mudelitele, mis on ES-seerias saadaval esimest korda, on lisatud mitu uut omadust, nagu musta ristviirutusega muster, mis sobib kokku auto esinurkade väljalõigatud osadega; tagumine spoiler, logo ja tume allääris, mis rõhutavad võimsat välimust; ning 19-tollised veljed, mis sarnanevad välimuse poolest Lexus LC kupee velgedega. F-SPORTI mudelite jaoks on saadaval ka kaks ainulaadset värvi: Heat Blue ja F White.

  • 2019 lexus es exterior

    UUS ES

    VÄLIMUS

    Uus ES on ehitatud uuele globaalsele arhitektuuriplatvormile K (GA-K), mis võimaldab Lexusel laiendada keskmise suurusega luksussedaani disaini piire. Disaini juurde kuulub silmapaistev siluett ja tugev allapoole suunatud kalle, mis loob dünaamilise ja voolava ilme. Tagaosa on puhas ja terav, kus LED-tuled ümbritsevad veerandpaneele, et luua iga nurga alt silma paistev katkematu disainijoon. Värvivalikusse kuulub 12 värvi uute beežide ja roheliste toonidega.

  • 2019 lexus es interior

    UUS ES

    SISEMUS

    Sõiduki kujundamisel oli ES-i peadisaineri Yasuo Kajino ja tema meeskonna lähtepunktiks Lexuse tulevikusalongi kontseptsioon, milles on ühendatud juhikeskne kokpit ning ruumikas ja mugav kõrvalistuja ala. See on ühendatud ruum, kuhu kuuluvad valikuline navigatsioonisüsteem ja erinevad ühendatud teenused. Navigatsioonisüsteem hõlmab 12,3-tollist multimeediaekraani ja teise põlvkonna Remote Touchi juhtseadet. Häältuvastuse juurde kuulub mobiiliabiline, mis võimaldab juhil kontaktivabalt nutitelefoni kasutada.

  • 2019 lexus es performance

    UUS ES

    SÕIDUOMADUSED

    Peainseneri Yasuhiro Sakakibara sõnul on see ES sõiduomaduste poolest palju kõrgemal tasemel kui selle eelkäijad. Šassii meeskond soovis luua sõiduki, milles on mugav olla ja mis reageerib kiiresti. ES-i peamine katsesõitja Yoshiaki Ito ütles: „Soovime, et iga juht tunneks ennast ES-i rooli taga täiesti enesekindlalt. Sellisel tasemel mugavus ei seisne vaid sujuva sõiduelamuse pakkumises.”

  • 2019 lexus es hybrid petrol

    UUS ES

    SAADAVAL HÜBRIIDAJAMI JA BENSIINIMOOTORIGA

    ES 300h, mis tuuakse turule Lääne- ja Kesk-Euroopas, on varustatud uue, neljanda põlvkonna iselaadiva hübriidajamiga, mis on keskmise suurusega luksussedaani kohta erakordselt kütusesäästlik ja tundlik ning peaaegu heitevaba. Venemaal ja Ida-Euroopa turgudel on peagi saadaval bensiinimootoriga ES 350 ja ES 250. Peale suurema võimsuse ja pöördemomendi avaldab ES 350 muljet ka uue kaheksakäigulise automaatkäigukastiga Direct Shift.

Next steps