concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

UUS LEXUS GS F

LEXUS TEATAS, ET VÕIMSASSE F SEERIASSE LISANDUS VEEL ÜKS UUS MUDEL – SEDAAN GS F

  • Rafineeritud neljaukseline mudel on kiiruse ja kiirenduse poolest tippklassi sportautode vääriline

  • Vabalthingava 5,0-liitrise V8 mootori maksimumvõimsus on 473 hj ja suurim pöördemoment 527 Nm

  • Otto ja Atkinsoni tsükli kombineerimine tagab muljetavaldava võimsuse ja ökonoomsuse

  • Uuenduslik veojõukontroll (Torque Vectoring Differential) kindlustab optimaalse juhitavuse

SPORTLIK LOOMUS

Lexus demonstreerib taas oma sportlikku loomust, tuues teisipäeval, 13. jaanuaril kl 8.40 Ida-Ameerika aja järgi (kl 14.40 Kesk-Euroopa aja järgi) Detroidis Cobo keskuses toimuval Põhja-Ameerika rahvusvahelisel autonäitusel Lexuse boksis esimest korda avalikkuse ette kauaoodatud võimsa sedaani GS F. See on uusim lisandus Lexuse võimsate F-seeria mudelite valikusse, kust võib praegu leida kupee RC F. Uustulnuk on rafineeritud neljaukseline sedaan, mis ei jää kiiruse ja kiirenduse poolest alla tippklassi sportautodele.

Kuigi uus GS F on ehitatud samale platvormile kui tavaline GS, on selle tehnikat, sealhulgas mootorit, tavamudeliga võrreldes tublisti täiustatud. Kapoti all tiksub erk vabalthingav 5,0-liitrine V8 jõuallikas, mille võimsus on pööretel 7100 p/min koguni 473 hj (348 kW)* ja suurim pöördemoment pööretel 4800–5600 p/min 527 Nm.* Uus rafineeritud mootor kasutab maksimaalse võimsuse ja ökonoomsuse saavutamiseks kas Otto või Atkinsoni tsüklit vastavalt sellele, kumb on hetkel otstarbekam. Mootori juurde kuulub äärmiselt kiire ja tundlik kaheksakäiguline automaatkast, mis võimaldab vahetada käike soovi korral ka käsitsi.

LEXUSE UUENDUSLIK VEOJÕUKONTROLL

Lexuse uuenduslik veojõukontroll (Torque Vectoring Differential, TVD), mida kasutatakse ka RC Fi juures, ja paljud teised standardvarustusse kuuluvad tehnoloogiad tagavad GS F-ile erakordselt hea juhitavuse. TVD-l on kolm töörežiimi.

gsf cutout 001

GS F-i monokokk-kere juures on kasutatud nutikaid tugevdusi ning spetsiaalselt selle mudeli jaoks loodud vedrustus tagab sedaanile esmaklassilise juhitavuse, ilma et oleks tarvis sõidukvaliteedi arvelt järeleandmisi teha. Sirgel maanteel pakub GS F suurepärast stabiilsust ja sujuvust, kuid saab väga edukalt hakkama ka raskematel teedel, olgu tegemist keerutava mägitee või kiire ringrajaga. Uus GS F ühendab endas kaks isiksust: ühest küljest on ta tasakaalukas sedaan, mis viib teid turvaliselt kohale, kuid teisest küljest on tegemist rajarekordeid püstitava sportautoga.

Kõigest 1830 kg kaaluv uus GS F on oma põhikonkurentidest tublisti kergem.

TVD-l on kolm töörežiimi:

  • Tavarežiim (Standard), mida kasutatakse vaikimisi, tagab erksuse ja kindluse tasakaalu;

  • Režiim Slalom muudab rooli eriti tundlikuks ja reageerivaks;

  • Režiim Track tagab ringrajal kihutades stabiilsuse.

TEHNILISED ANDMED

Üldpikkus (mm) 4915
Kogulaius (mm) 1845
Kogukõrgus (mm) 1440
Teljevahe (mm) 2850
Tühimass (kg) 1830
Rööbe (ees) mm 1555
Rööbe (taga) mm 1560
Veljed (ees) 19 tolli × 9J
Veljed (taga) 19 tolli x 10J
Rehvid (ees) 255/35R19
Rehvid (taga) 275/35R19
gsf cutout 002

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT