concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

RC F

LEXUSE UHIUUS SPORTKUPEE PAKUB MEELIERUTAVAID SÕIDUELAMUSI NING ÜHENDAB JÕULISE VÄLIMUSE MOOTORISPORDI TEHNOLOOGIA UUSIMATE SAAVUTUSTEGA


CO2 kombineeritud, g/km 251
Kombineeritud (l/100 km) 10,8
Kiirendus 0-100 km/h 4,5
Maksimumkiirus, km/h 270

ALATES 83 140 €

LUKSUSLIK
SPORTKUPEE

LEXUSE UHIUUS SPORTKUPEE PAKUB MEELIERUTAVAID SÕIDUELAMUSI NING ÜHENDAB JÕULISE VÄLIMUSE MOOTORISPORDI TEHNOLOOGIA UUSIMATE SAAVUTUSTEGA.

Uus RC F pakub puhast naudingut, olles üks hämmastavamaid võimsaid 2 + 2 sportkupeesid, mis eales loodud. Jõulise stiiliga mudelil on võidusõiduauto vääriline aerodünaamika ja muljetavaldavad 19-tollised sepistatud valuveljed. Salongis torkavad silma superautost LFA inspireeritud näidikud.

Lexuse läbi aegade võimsaim V8 mootor annab tagaveolisele mudelile suurepärase võimsuse ning kaheksakäiguline automaatkast Sport Direct Shift vahetab käike kiiresti ja sujuvalt. Käiku alla vahetades kuulete kahe käigu vahepeal mootori töös nauditavat toonimuutust ning veojõukontroll (Torque Vectoring Differential) tagab stabiilsuse ka suurel kiirusel.

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

RC F
Executive

  • 19-tollised 10 kodaraga valuveljed, 255/35 (eesmised) ja 275/35 (tagumised) R19 rehvid
  • Automaatselt kokkuklapitavad (isetumenevad) küljepeeglid soojenduse ja mäluga
  • Sissetõmmatav tagaspoiler
  • Võtmekaart
  • Sõiduki dünaamika integreeritud juhtsüsteem (VDIM)
  • Parkimisabi monitor ekraanile kuvatavate juhistega
  • Alcantara® polster
  • Müra summutav klaas esiuste akendel
  • Soojendusega esiistmed

ALATES 83 140 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE MUDELIT RC F PAREMINI TUNDMA

Sõitmine RC F-iga - tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus RC F pakub puhast naudingut, olles üks hämmastavamaid võimsaid 2 + 2 sportkupeesid, mis eales loodud. Jõulise stiiliga mudelil on võidusõiduauto vääriline aerodünaamika ja muljetavaldavad 19-tollised sepistatud valuveljed. Salongis torkavad silma superautost LFA inspireeritud näidikud. Lexuse läbi aegade võimsaim V8 mootor annab tagaveolisele mudelile suurepärase võimsuse ning kaheksakäiguline automaatkast Sport Direct Shift vahetab käike kiiresti ja sujuvalt. Käiku alla vahetades kuulete kahe käigu vahepeal mootori töös nauditavat toonimuutust ning veojõukontroll (Torque Vectoring Differential) tagab stabiilsuse ka suurel kiirusel.

RC Fi salong – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

RC Fi kauni kujunduse ja kõrgete seljatugedega sportistmetel võite ka suurel kiirusel kurve võttes lõõgastuda ja ennast kindlalt tunda. Uusimate spordiriiete kujundusest inspireeritud istmed pakuvad tänu integreeritud vahutehnoloogiale väga tõhusat tuge. RC Fi näidikud kujutavad endast LFA ainulaadse näidikupaneeli edasiarendust. Peale suure tahhomeetri leiab sealt nii digitaalse kui ka analoogstiilis kiirusenäidiku, veojõukontrolli monitori, raskusjõu mõõdiku ja isegi stopperi. Muljetavaldavas salongis panevad i-le punkti pehmed materjalid, täpne analoogkell ja LED-valgustus.

RC Fi ohutus – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uue RC Fi sõiduki dünaamika integreeritud juhtimissüsteem (Sports VDIM) ja suured ventileeritavad ketaspidurid võimaldavad teil ohtudest hoiduda ning pimeala monitor ja tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem aitavad teil märgata ka muidu varju jäävaid sõidukeid. Kui avarii peaks siiski juhtuma, kaitsevad teid ülitugeva konstruktsiooniga kere, lülisambavigastusi vähendavad (WIL) esiistmed ja kaheksa turvapatja.

19-tollised sepistatud valuveljed

19-TOLLISED SEPISTATUD VALUVELJED

RC Fi veljed pole valatud, vaid sepistatud. Nimelt on nende valmistamisel kasutatud protsessi, mis imiteerib sepa haamrilööke. Tulemuseks on kerge ja tugeva struktuuriga metall. Veljed on töötatud välja koostöös vormel 1 partneri BBSiga ning need on toodetud maailma ühes kõige kõrgtehnoloogilisemas võidusõiduautode velgede valmistamisele spetsialiseerunud tehases.

Nahkkattega sportistmed

NAHKKATTEGA SPORTISTMED

Uhiuute kõrge seljatoega istmete valmistamisel on kasutatud Lexuse integreeritud vahutehnoloogiat, mille tulemuseks on tõeliselt mugavad ja tõhusat tuge pakkuvad istmed. Mootorispordist üle võetud tehnoloogia tagab suurema mugavuse ja küljetoestuse kui tavapärased polsterdusvõtted. Istmepatjade kuju ja jäikust on optimeeritud, et vähendada survet tundlikule istmikupiirkonnale.

Pimeala monitor

PIMEALA MONITOR

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetamisest suunatulega märku ja pimealal on sõiduk, aktiveerib pimeala monitor kohe kas paremale või vasakule küljepeeglile paigaldatud ohutule.

8-käiguline käigukast Sport Direct Shift

8-KÄIGULINE KÄIGUKAST SPORT DIRECT SHIFT

V8 mootori juurde kuulub kaheksakäiguline järjestiklülitusega käigukast Sport Direct Shift (SDS), mida saab lülitada ka käsirežiimile. Kasti käigukontrollisüsteem on nii tundlik, et reageerib täpselt igale väikesele gaasipedaali liikumisele. Valides käsirežiimi, saate käiguvahetushoobade abil nautida veelgi sportlikumat sõitu. Hoovaga käiku alla vahetades, milleks kulub vaid 0,2 sekundit, kuulete kahe käigu vahepeal mootori töös meelierutavat toonimuutust.

Navigatsioonisüsteem Lexus Premium

NAVIGATSIOONISÜSTEEM LEXUS PREMIUM

Erksa 3D-graafika ja rohkete kaardivõimalustega seadet, millel on 7-tolline ekraan, saab juhtida nii puutepadja kui ka häälkäskluste abil. Süsteem võimaldab koguni luua ruutkoodi nutitelefoni jaoks, et aidata teil jalgsi lõpp-punkti jõuda.

LED-esituled

LED-ESITULED

Kalliskivisarnased kolme L-tähte meenutavad LED-esituled kasutavad lähi- ja kaugtulede jaoks sama valgusallikat. Lisaks on varustuses stiilsed L-kujulised paksu klaasiga LED-päevatuled.

Pakett Carbon

PAKETT CARBON

Superauto Lexus LFA ja võidusõiduauto IS F CCS-R jaoks välja töötatud süsinikkiutehnoloogiat kasutatakse ka RC Fi lisapaketis Carbon, mis muudab sõiduki 9,5 kg kergemaks. Süsinikkiust elemente on kasutatud katuses, mootorikattes ja aktiivses tagatiivas. Kootud süsinikkiududest osad on pilkuköitvad ning neid kattev eksklusiivne läbipaistev lakk tagab suurepärase ilmastikukindluse. Peale sõiduki kaalu vähendamise viib pakett Carbon ka RC Fi raskuskeskme 3 mm madalamale. Sellega kaasneb omakorda inertsimomendi vähenemine, mis parandab sõiduomadusi veelgi.

Lexuse takumi meisterlikkus

LEXUSE TAKUMI MEISTERLIKKUS

Uus RC F valmib auhindadega pärjatud Tahara tehases Lexuse takumi meistrite käe all. Vähemalt 25-aastase kogemusega meistrid märkavad ka kõige pisemaid ebatäiusi. Te tajute seda siis, kui puudutate esimest korda helisüsteemi täppistöödeldud alumiiniumnuppe või kaunilt tepitud nahkviimistlust. Täiusliku sära saavutamiseks on sõiduki värvkatet hoolikalt käsitsi märglihvitud. Enne viimast proovisõitu katsetab takumi personal iga sõidukit vaikses ruumis, kasutades oma treenitud kuulmismeelt ja salongi paigutatud tundlikku mikrofoni.

Ülitugeva konstruktsiooniga kere / 8 turvapatja

ÜLITUGEVA KONSTRUKTSIOONIGA KERE / 8 TURVAPATJA

RC Fi salongis kaitsevad teid kaheksa turvapatja. Juhti ja kaassõitjat kaitsevad kahefaasilised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Auto mõlemal küljel on täispikad turvakardinad. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.

Sõidurežiimi valikunupp

SÕIDUREŽIIMI VALIKUNUPP

Sõidurežiimi valikunupuga saab sõiduomadusi peenhäälestada. Režiim ECO vähendab heitkoguseid ja säästab kütust ning igapäevasõitudeks mõeldud NORMAL pakub võimsuse, ökonoomsuse ja mugavuse ideaalset tasakaalu. Kui soovite nautida erksamat sõitu, lülituge lihtsalt režiimile SPORT või SPORT+.

LFAst inspireeritud näidikud

LFA-ST INSPIREERITUD NÄIDIKUD

RC Fi uhiuued näidikud on loodud LFA ümberlülitatava, sõidurežiimist sõltuva näidikupaneeli põhjal. Muu hulgas leiab paneeli keskelt suure tahhomeetri, mis muudab välimust vastavalt sõidurežiimile. Kiiruse näit on esitatud nii digitaalselt kui ka analoogstiilis, samuti on paneelile paigutatud veojõukontrolli monitor, raskusjõu mõõdik, õli- ja veetemperatuuri näidik, läbisõidumõõdik ja isegi stopper.

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA)

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Kui teil on vaja kitsas parklas tagurdada, aitab tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA) koos pimeala monitoriga jälgida autosid, mis liginevad teile raskesti märgatava nurga alt. Kui RCTA tuvastab ohualas sõiduki, annab ta sellest teile nii küljepeeglitel olevate ohutulede kui ka helisignaaliga märku.

Juhile orienteeritud salong

JUHILE ORIENTEERITUD SALONG

Uue RC Fi juhile orienteeritud salong võimaldab teil täielikult lõõgastuda ja ees laiuvale teele keskenduda. Kauni kujundusega rooli ees paiknevaid luksuslikke esiistmeid saab kaheksal viisil elektriliselt reguleerida.

Mark Levinson®-i tipptasemel helisüsteem

MARK LEVINSON®-I TIPPTASEMEL HELISÜSTEEM

RC Fi varustuses on 17 kõlariga 835-vatine helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud sõiduki salongi akustilistest omadustest. 7.1 kanaliga digitaalse süsteemi helikvaliteet on sama hea kui parimal kodukinosüsteemil. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

Võimas käsitsi ehitatud V8 mootor

VÕIMAS KÄSITSI EHITATUD V8 MOOTOR

5,0-liitrine V8 mootor on meie Tahara tehases käsitsi kokku pandud ja stetoskoobi abil häälestatud. Jõuallikas arendab 477 DIN hj võimsust ja üle 520 Nm pöördemomenti. Plokikaas ja kõik liikuvad osad on konstrueeritud nii, et kõrgetel pööretel oleks mootori võimsus võimalikult suur. Pööretel kuni 3000 p/min on kõrgtehnoloogilise mootori hääl sügav ja kõmav, ent jõuliselt kiirendades, kui pöörded tõusevad üle 6000 p/min, hakkavad domineerima meeldivalt kõrged toonid. Märkimist väärib asjaolu, et RC F on esimene Lexuse võimas sportauto, mille juures kasutatakse maanteekiirusel ökonoomsuse suurendamiseks Atkinsoni tsüklit.

Parkimisabi monitor

PARKIMISABI MONITOR

Kui lülitate sisse tagasikäigu, kuvatakse Lexuse ekraanile pilt auto taga toimuvast. Parkimist hõlbustavad ka ekraanile ilmuvad juhised.

Puutepadi

PUUTEPADI

Puutepadi koos Remote Touchi juhtseadmega muudab keskse 7-tollise multimeediaekraani kasutamise juhi ja kaassõitja jaoks väga lihtsaks ja mugavaks. Tänu ergonoomilisele kujundusele on seda sama kerge kasutada kui nutitelefoni või tahvelarvutit.

Võidusõidutehnoloogia

VÕIDUSÕIDUTEHNOLOOGIA

Uus käsitsi ehitatud 5,0-liitrine V8 mootor, mida on katsetatud nii karmil Nürburgringi 24 tunni sõidul kui ka Colorado Pikes Peaki mäkketõusul, viib sportlikud sõiduomadused täiesti uuele tasemele. Jõuallikas pakub 470 DIN hj võimsust ja enam kui 520 Nm pöördemomenti. Plokikaane ja teised liikuvad osad on välja töötanud Yamaha Motorsport (kes valmistas ka LFA V10 mootori). Mootor monteeritakse kokku ja häälestatakse meie Tahara tehases. RC Fi mootor, mis nurrub pööretel kuni 3000 p/min madalalt ja möirgab pööretel üle 6000 p/min kõrgematel toonidel, kasutab Atkinsoni tsüklit, mis tagab maanteekiirusel suurema ökonoomsuse.

Uus vedrustus ja alusraam

VEDRUSTUS JA ALUSRAAM

RC F, mida on aidanud arendada ja häälestada samad Lexuse sõidumeistrid, kes viisid superauto LFA täiuseni, pakub unustamatut sõidukogemust. Lühike teljevahe ja jäik alusraam, mille juures on kasutatud uudseid liimaineid ja uusimat laserkeevitustehnoloogiat, muudavad sõiduki kurvides ülimalt kiireks ja stabiilseks. Hulkhoob-tagavedrustus, topeltõõtsharkidega esivedrustus ja võidusõiduauto vääriline aerodünaamikasüsteem tagavad maailmaklassi sõiduelamuse. Sõidurežiimi valikunupp ja veojõukontroll (TVD) lubavad RC Fi täpselt enda meeleolu järgi häälestada ning tänu uusimale Sports VDIMi süsteemile käitub sõiduk ka suurel kiirusel rafineeritult ja turvaliselt.

Kohanduv reguleeritav vedrustus, mis kuulub nüüd mudeli RC F standardvarustusse, reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd, tagades sel moel veel dünaamilisemad sõiduomadused. Sellest ei võida mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

Sports VDIM

SPORTS VDIM

Sports VDIM (sõiduki dünaamika integreeritud juhtimissüsteem) võimaldab nautida RC Fi võimsust sujuvalt ja ohutult – ja seda isegi suurel kiirusel kurve võttes. Süsteem reguleerib gaasipedaali asendit ning rooli ja vedrustuse seadeid, tagades sportlikumad sõiduomadused, ning laiendab lubatud tsentrifugaaljõu vahemikku, enne kui VDIM sekkub. Ent kui olete valmis RC Fi sportlikud võimed viimse piirini proovile panema, siis saate Sports VDIMi ka täielikult välja lülitada.

Veojõukontroll (Torque Vectoring Differential)

VEOJÕUKONTROLL (TORQUE VECTORING DIFFERENTIAL)

Sõidunaudingut lisab kõrgetasemeline veojõukontroll (TVD), millel on kolm töörežiimi: STANDARD, mis pakub erksaid sõiduomadusi ja tagab suurel kiirusel stabiilsuse, SLALOM, mis muudab rooli eriti erksaks ja tundlikuks, ning TRACK, mis tagab ringrajal sõites kurvides ühtluse ja stabiilsuse.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT