concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

UUS
RC 300h

SÕITKE MAAILMA ESIMESE LUKSUSKLASSI TÄISHÜBRIIDKUPEEGA.


CO2 kombineeritud, g/km 108
Kombineeritud (l/100 km) 4,7
Kiirendus 0-100 km/h 8,6
Maksimumkiirus, km/h 190

ALATES 45 050 €

UUS RC 300h

SÕITKE MAAILMA ESIMESE LUKSUSKLASSI TÄISHÜBRIIDKUPEEGA.

Uus RC on üks kõige kaunimaid sportkupeesid, mis eales loodud. Mudeliga, milles on ühendatud tippdisain, maailmaklassi meisterlikkus ja tipptehnoloogia, on tore sõita. RC jõuallikaks saab valida nii teedrajava täishübriidajami kui ka turbobensiinimootori, mistõttu pakub see sõiduk suurepärast võimsust ja kiirust ning on hämmastavalt osav. Lexuse intuitiivse varustuse hulka kuuluvad puutepadi ja kokkupõrke-eelne ohutussüsteem. Sportlikuma sõidustiili harrastajatele mõeldes on loodud ka RC F SPORTi mudelid, millel on kohanduva jäikusega vedrustus, 19-tollised valuveljed ja F SPORTi rool.

Uue RC peente tepingutega sportrooli käes hoides on teie päralt võimas kiirendus ja täpne juhitavus. Sellel teedrajaval sportkupeel, mis töötati välja maailma kõige nõudlikumal võidusõidurajal Nürburgringil, on erakordselt jäik alusraam. Võidusõiduks häälestatud vedrustuse ja uudsete jõuülekannetega RC tõstab rafineeritud sõiduomaduste poolest lati kõrgele, pakkudes unustamatult hämmastavat kogemust.

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

RC 300h
Executive

  • 17-tollised 9 kodaraga valuveljed, 225/50 R17 rehvid
  • Automaatselt kokkuklapitavad soojendusega küljepeeglid
  • LED-esituled
  • Sõidurežiimi valikulüliti (ECO / NORMAL / SPORT S)
  • 6 kõlari ja Gracenote®-i tehnoloogiaga helisüsteem
  • 7-tolline GPS-valmidusega näidikuekraan, mida juhitakse pöördketta abil
  • 60 : 40 jaotusega kokkuklapitavad tagaistmed
  • Soojendusega esiistmed

ALATES 45 050 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE MUDELIT RC 300h PAREMINI TUNDMA

RC 300h tähtsaimad sõiduomadused

RC 300h TÄHTSAIMAD SÕIDUOMADUSED

Uus RC, mille on karmil Nürburgringil välja töötanud needsamad Lexuse sõidumeistrid, kes viisid superauto LFA täiuseni, pakub väga häid sõiduomadusi. Lühike teljevahe ja jäik alusraam, mille juures on kasutatud uudseid liimaineid ja uusimat laserkeevitustehnoloogiat, muudavad sõiduki kurvides kiireks ja stabiilseks. Hulkhoob-tagavedrustus, topeltõõtsharkidega esivedrustus ja võidusõiduauto vääriline aerodünaamikasüsteem tagavad maailmaklassi sõiduelamuse. Sõidurežiimi valikunupp lubab RC täpselt enda meeleolu järgi häälestada ning tänu uusimale VDIMi süsteemile käitub sõiduk ka suurel kiirusel rafineeritult ja turvaliselt.

RC 300h salongi tähtsaimad omadused

RC 300h SALONGI TÄHTSAIMAD OMADUSED

Lõõgastuge kaunilt viimistletud nahkkattega sportistmetel, mis tekitavad teis tunde, nagu kuuluksite selle väga erilise uue Lexusega täielikult kokku. Auhindadega pärjatud Tahara tehases valmistatud RC on traditsioonilise Jaapani käsitöömeisterlikkuse ehe näide. Seda tõendavad ka shimamoku spoonid, mida on viimistletud Yamaha klaverite üksuses. Pehmed materjalid, täpne analoogkell ja LED-valgustus suurendavad salongi luksuslikkust, samal ajal kui 60 : 40 jaotusega kokkuklapitavad tagaistmed teevad sellest ka väga praktilise kupee.

RC 300h tähtsaimad ohutusomadused

RC 300h TÄHTSAIMAD OHUTUSOMADUSED

Uue RC sõiduki dünaamika integreeritud juhtsüsteem ja võimsad ventileeritavad ketaspidurid võimaldavad teil ohtudest hoiduda. Teie loomulike sõiduoskuste toetamiseks kasutab kokkupõrke-eelne ennetussüsteem millimeeterlaineala radarit, mis tuvastab sõiduki ees olevad objektid ning rakendab vajaduse korral pidureid ja pingutab turvavöösid. Kui te peaksite siiski kunagi avariisse sattuma, kaitsevad teid ja kaassõitjaid ülitugeva konstruktsiooniga kere ja kaheksa turvapatja.

Täishübriid

TÄISHÜBRIID

RC 300h-s on nutikalt ühendatud täiustatud 2,5-liitrine bensiinimootor ning võimas elektrimootor. Jõuline Atkinsoni tsükliga neljasilindriline mootor, mis on varustatud uuendusliku D-4Si otsepritse ja Dual VVT-i klapisüsteemiga, kasutab seiskamis- ja käivitustehnoloogiat ning heitgaaside soojustagastuse süsteemi, et kütusekulu ja heitkoguseid veelgi vähendada.

Sportlik juhtimisasend

SPORTLIK JUHTIMISASEND

Tänu madalale sportlikule juhtimisasendile tunnetate enda all olevat teed tõeliselt hästi. Lisaks reageerib auto ka kõige väiksemale rooliliigutusele.

Sõidurežiimi valikunupp

SÕIDUREŽIIMI VALIKUNUPP

Sõidurežiimi valikunupuga saab sõiduomadusi peenhäälestada. Režiim ECO vähendab heitkoguseid ja säästab kütust ning igapäevasõitudeks mõeldud NORMAL pakub võimsuse, ökonoomsuse ja mugavuse ideaalset tasakaalu. Kui soovite nautida erksamat sõitu, lülituge lihtsalt režiimile SPORT või SPORT+.

Soojenduse ja nahkkattega rool

SOOJENDUSE JA NAHKKATTEGA ROOL

Kaunil nahkkattega roolil on sõrmepesad ja see istub kätte nagu valatult. Roolile paigutatud nuppude abil saab juhtida helisüsteemi, telefoni ja universaalnäidikut. Suurema mugavuse tagamiseks külma ilma korral saab lülitada sisse roolisoojenduse.

Tagavedrustus

TAGAVEDRUSTUS

Hulkhoob-tagavedrustuse seadistus, mida kasutati esimest korda palju kiidetud GSi võimsal sedaanil, tagab stabiilsuse sirgjoonelisel liikumisel ja kurvides. Tugevdatud terasest ja stantsitud / survevalu-alumiiniumist osade koosluse tõttu püsib mass väike, kuid see tagab vibratsioonivaba täpsuse.

Täiustatud aerodünaamika

TÄIUSTATUD AERODÜNAAMIKA

Uuel RC-l on suurepärased aerodünaamilised omadused, mis põhinevad sellistel elementidel nagu peaaegu ühetasane kerepõhi ning imeväikesed tiivakesed esiuste piilarites. Need tiivakesed, mida kasutati esimest korda vormel 1 võidusõiduautodel, moodustavad õhutaskud, mis aitavad tõmmata õhuvood sissepoole, et parandada sõiduki liikumist.

60 : 40 jaotusega paindlikkus

60 : 40 JAOTUSEGA PAINDLIKKUS

RC mudelite standardvarustuses on praktilised 60 : 40 suhtega allaklapitavad tagaistmed. Universaalauto praktilisust, kuid sportkupee rafineeritust pakkuvas sõidukis jagub tagaistmete kokkuklappimisel ruumi suuremate asjade vedamiseks.

Lexus Premiumi navigatsioonisüsteem

LEXUS PREMIUMI NAVIGATSIOONISÜSTEEM

Erksa 3D-graafika ja rohkete kaardivõimalustega seadet, millel on 7-tolline ekraan, saab juhtida nii puutepadja kui ka häälkäskluste abil. Süsteem võimaldab koguni luua ruutkoodi nutitelefoni jaoks, et aidata teil jalgsi lõpp-punkti jõuda.

Mark Levinson®-i tipptasemel helisüsteem

MARK LEVINSON®-I TIPPTASEMEL HELISÜSTEEM

RC varustuses on 17 kõlariga 835-vatine helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud sõiduki salongi akustilistest omadustest. 7.1 kanaliga digitaalne süsteem pakub uskumatult kõrgetasemelist heli nagu parim kodukinosüsteem. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

Takumi meistritöö

TAKUMI MEISTRITÖÖ

Uus RC valmib auhindadega pärjatud Tahara tehases Lexuse takumi meistrite käe all. Vähemalt 25-aastase kogemusega meistrid märkavad ka kõige pisemaid ebatäiusi. Te tajute seda siis, kui puudutate esimest korda helisüsteemi täppistöödeldud alumiiniumnuppe või kaunilt tepitud nahkviimistlust. Täiusliku sära saavutamiseks on sõiduki värvkatet hoolikalt käsitsi märglihvitud. Enne viimast proovisõitu katsetab takumi personal iga sõidukit vaikses ruumis, kasutades oma treenitud kuulmismeelt ja salongi paigutatud tundlikku mikrofoni.

Automaatsed kaugtuled

AUTOMAATSED KAUGTULED

Öösel kasutavad automaatselt lülituvad kaugtuled tahavaatepeegli tagaküljele paigaldatud kaamerat, mis tuvastab vastutulevate ja eespool sõitvate sõidukite tuled ning lülitab esituled vajaduse korral ümber lähituledele. See vähendab võimalust, et juht unustab kaugtuled välja lülitada ja pimestab kogemata teisi sõidukijuhte.

Kaheksa turvapatja

KAHEKSA TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kaassõitja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.

Üleskerkiv kapott

ÜLESKERKIV KAPOTT

Uuel RC-l on löögijõudu summutav üleskerkiv kapott. Kui eesmisele põrkerauale paigutatud andurid annavad märku jalakäijale otsasõidust, tõstab süsteem kapotti pisut ülespoole, nii et kapoti ja selle all oleva mootori kõvade osade vahele tekib puhvertsoon. See vähendab jalakäijate vigastamise ohtu.

Võtmeta sisenemine

VÕTMETA SISENEMINE

Kui liginete RCle, võti taskus, süttivad mõlemal uksekäepidemel tervitustuled ja ukselukud avanevad käepideme puudutamise peale. Kauni kujundusega linkidel, mis on esimesed omataolised maailmas, ei ole lukuauku.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

rc300h quote 200x200 white

OLEME LOONUD RABAVA VÄLIMUSEGA SPORTKUPEE, MILLE SALONGIS VÕITE KOGEDA JAAPANI KÜLALISLAHKUST EHK OMOTENASHI’T.

Junichi Furuyama, RCi peainsener

RC 300h F SPORT

rc300h fsport cutout

RABAV KUJUNDUS

RC 300h F SPORT ühendab endas julge kujunduse ja spetsiaalselt täiustatud juhitavuse, mille on välja töötanud meeskond, kes vastutab legendaarse superauto LFA ning F-seeria sportmudelite, RC Fi ja GS Fi tootmise eest. Tulemus paneb pulsi kiiremini lööma. Täiustatud välimust ilmestavad Lexusele iseloomuliku L-kujulise mustriga suurem iluvõre, pidurite jahutusavad ja aerodünaamilised uimed.

Sportlikus salongis kiindute täielikult oma F SPORTi. Käsitsi õmmeldud sportistmed toetavad keha puusadest õlgadeni. Samal ajal tagavad ergonoomiline sportrool ja eritöötlusega alumiiniumpedaalid erakordse tunnetuse ning seeläbi suurema naudingu teelolekust.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT