concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

NX 300h

AVASTAGE ENDA JAOKS HÄMMASTAV URBANISTLIK DISAIN, LEXUSE UUE PÕLVKONNA HÜBRIIDAJAM JA DÜNAAMILINE F SPORTI VERSIOON


RABAVAD NURGAD

AVASTAGE ENDA JAOKS HÄMMASTAV URBANISTLIK DISAIN, LEXUSE UUE PÕLVKONNA HÜBRIIDAJAM JA DÜNAAMILINE F SPORTI VERSIOON

Lexuse uusima täishübriidse ajamiga uhiuus kompaktmaastur NX 300h on silmatorkava välimusega ning väga paindliku salongi ja pakiruumiga, mahutades mugavalt kuni viis inimest koos pagasiga. Uusima täishübriidse ajamiga murranguline Lexus pakub sujuvat ja täpset juhitavust ning on samal ajal uskumatult keskkonnasäästlik.

Mudeli varustuses on mitmesugused käepärased tehnoloogiad, nagu puutepadi, panoraamvaatemonitor ja avariiennetussüsteem. Sportlikuma sõidustiili harrastajatele mõeldes on loodud ka versioon NX 300h F SPORT, millel on isekohanduva jäikusega vedrustus, 18-tollised valuveljed, F SPORTi rool ja perforeeritud nahkistmed.

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

NX 300h FWD Comfort

  • 17-tollised 10 kodaraga valuveljed koos 225/65 R17 rehvidega
  • Päevatuled, L-tähe kujulised LED-tuled
  • Vihmaanduriga klaasipuhastid
  • 7-tolline Lexuse ekraan (Lexus Media Display) pöördlülitiga
  • Bluetooth®-i vabakäetelefoni- ja helisüsteem
  • Elektrooniline kahetsooniline kliimaseade S-Flow’ süsteemiga
  • Individuaalse soojendusega esiistmed
  • Kiirushoidik

ALATES 42 310 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

nx 300h takeaki kato

UUT NX 300h-D VÄLJA TÖÖTADES TAHTSIME LUUA KOMPAKTMAASTURIT, MIS OLEKS NII SILMATORKAV JA OMANÄOLINE, ET LAUSA KUTSUKS ENNAST PROOVIMA.

Takeaki Kato , NX 300h peainsener

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE MUDELIT NX 300h PAREMINI TUNDMA

Sõitmine NX 300h-ga - Tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Eripärasel uuel NX 300h-l on lai jõuline kere, Lexusele iseloomulik julge eesmine iluvõre ning LED-tuled ees ja taga. NX 300h on kui moodne kunstiteos – seda pole võimalik mitte märgata. Mudeli teravate, kuid voolavate kerejoonte loomisel ammutasid Lexuse disainerid inspiratsiooni sulametalli keerukast, kuid kaunist välimusest. Kui liginete oma NXile, süttivad ukselinkidel tagasihoidlikud tervitustuled. Dünaamilist üldmuljet aitavad rõhutada ka järsult ülespoole pöörduv kerejoon ja kupeed meenutav siluett. Ka sõiduki esiosas peegeldavad kolme prožektoriga LED-esituled ja noolepeakujulised päevatuled eksimatult äratuntavat Lexuse stiili. Tagaosas moodustavad kalliskivisarnased LED-tuled Lexusele iseloomuliku L-tähe, mis toonitab kompaktmaasturi jõulist karakterit.

Uue ülisujuva NX 300h võimsus ulatub 197 DIN hj-ni. On lausa hämmastav, kuid kombineeritud tsüklis on selle võimsa luksusmaasturi CO2 heitkogus kõigest 116 g/km* ja kütusekulu 5,0 l / 100 km*.

* Mudelil NX 300h FWD Eco.

NX 300h sisemus – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

NX 300h kaunitel nahkistmetel istute enamikust teistest sõidukijuhtidest kõrgemal ning näete ümbrust palju paremini ja selgemini. Kliimaseade S-Flow tagab salongis värske õhu igasuguse ilmaga ning töötab ainult nendel istmetel, kus keegi istub. Külmadel talvehommikutel on eriti mõnus kasutada ECO režiimi, mis aitab istmetel kiiremini soojeneda. Panoraamvaatemonitor, mis edastab nelja diskreetselt paigutatud kaamera pilti, hõlbustab tunduvalt manööverdamist. Kaamerad paiknevad eesmises iluvõres, küljepeeglites (kaamerad töötavad ka siis, kui peeglid on kokku klapitud) ja tagaluugil. Peale kaamerapildi kuvatakse ekraanile ka digitaalsed juhised, mis kergendavad kitsastel linnatänavatel sõitmist.

Uue NX 300h varustuses on ka suur hulk uusimat multimeediatehnoloogiat, näiteks navigatsioonisüsteem Lexus Premium Navigation, ja Lexuse internetipõhised teenused nagu Google Street View®. Need funktsioonid võimaldavad muu hulgas arvutada kõige säästlikumat marsruuti.

NX 300h ohutus - Tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus NX 300h aitab vähendada juhi väsimust. Ohu vältimiseks kasutab avariiennetussüsteem millimeeterlaineala radarit, mis detekteerib sõiduki ees olevaid objekte ning rakendab vajaduse korral pidureid ja pingutab turvavöösid. Kui te peaksite siiski kunagi avariisse sattuma, kaitsevad teid ja kaassõitjaid ülitugeva konstruktsiooniga kere ja kaheksa turvapatja.

Sõidurežiimi valikulüliti

SÕIDUREŽIIMI VALIKUNUPP

NX 300h on luksuslik kompaktmaastur, mis pakub maanteel suurepärast sõidunaudingut ning on linnas vägagi vilgas. Sõidurežiimi valikunupp võimaldab valida meeleolule vastava sõidurežiimi alates ECOst ja lõpetades SPORT S+-ga. Tihedas liikluses saab lülituda ka EV (elektrisõiduki) režiimile, mille puhul on heitkogus null. Tugev veermik ja isekohanduva jäikusega vedrustus tagavad sujuva ja täpse juhitavuse ning libedal teel hoolitseb turvatunde eest nelikvedu E-FOUR.

18-tollised valuveljed

18-TOLLISED VALUVELJED

Need intrigeerivad U-tähe kujuliste kodaratega valuveljed, mis kuuluvad varustustasemetel Comfort, Business ja Executive standardvarustusse, annavad sõidukile terava ja radikaalse profiili. Sportlikku ilmet täiendavad 225/60 R18 mõõdus rehvid.

LED-tagatuled

LED-TAGATULED

Tagumised LED-tuled moodustavad elegantse, Lexusele iseloomuliku L-tähe ning tagaluuk ja kerepaneelid sulanduvad märkamatult tervikuks. Spetsiaalsed paksud klaasid annavad tuledele kristallselge välimuse ning mõjuvad ka ajal, mil tulesid ei kasutata, väga meeldivalt.

Turbolaadur

TURBOLAADUR

Uus ülitõhus kaksikspiraaliga turbolaadur tagab kõigil pööretel suure pöördemomendi. Tänu optimeeritud kujuga turbiinilabadele ja vähendatud hõõrdumisega laagritele on turbolaadur oma kompaktsetest mõõtmetest hoolimata uskumatult efektiivne.

Lexuse koostekvaliteet

LEXUSE MEISTERLIK VIIMISTLUS

Käsitsi viimistletud shimamoku puidust dekoorliistude ja kaunite õmblustega nahksisuga uus NX 300h seab seda tüüpi kompaktmaasturite klassis lati uuele kõrgusele. Viimistlus on valminud meie Kyushu tehase tolmuvabades tingimustes, kus värvitöökoja töötajad lähevad selleks, et oma tööriietel leiduda võivatest tolmukübemetest vabaneda, esmalt läbi kahe vaakumkambri. Tolmukogust aitab veelgi vähendada hellitavalt Niagaraks kutsutav vesiekraan. Erilise sära annab värvikihile asjaolu, et iga aluskihti on käsitsi märglihvitud (see on aeganõudev protsess, mida kasutatakse tavaliselt vaid käsitööna valmistatavate sõidukite puhul). Ning viimaks, enne kliendile üleandmist tehakse iga NXi kompaktmaasturiga 30 km proovisõit.

Euro NCAP – viis tärni

EURO NCAP - VIIS TÄRNI

Lexus NX 300h sai mainekas Euro NCAPi testis maksimaalsed viis tärni. Uut Lexust võib kahtlusteta pidada oma klassi üheks kõige ohutumaks mudeliks, sest kõigis kategooriates ja ka kokkuvõttes oli tema punktisumma tublisti suurem, kui oleks maksimaalse hinde saamiseks minimaalselt tarvis olnud.

Euro NCAPi testis hinnatakse sõidukeid neljas kategoorias: täiskasvanud sõitja ohutus, lapssõitja ohutus, jalakäija ohutus ja alates 2009. aastast ka ohutust suurendavad abisüsteemid. Viimane hõlmab vigastuste vältimiseks ja leevendamiseks rakendatavaid abinõusid, nagu autonoomne hädapidurdus, elektrooniline stabiilsuskontroll ja kiiruspiirik.

Lexus NX 300h sai täiskasvanud sõitjate kaitse eest 82%, laste kaitse eest 82%, jalakäijate ohutuse eest 69% ja ohutust suurendavate abisüsteemide eest 71% maksimumsummast.

Luksuslik salong

LUKSUSLIK SALONG

Uhkete esiistmete valmistamisel on kasutatud integreeritud vahutehnoloogiat, mida rakendati esimest korda F SPORTi mudelite juures. Selle mootorispordist laenatud tehnoloogia abil valmistatud istmed on mugavamad ja pakuvad kindlamat külgtuge kui tavalised polstrid.

Peale suurepärase jalaruumi nii ees kui ka taga on mõlemad esiistmed kaheksas suunas elektriliselt reguleeritavad. Mugavust suurendavad nimmetugi ja asendimälu funktsioon.

Istmepadja optimaalne kuju ja jäikus aitavad vähendada survet tundlikule istmikupiirkonnale. Mugavust lisab asjaolu, et tänu istmete laiale reguleerimisvahemikule leiavad ka pikka kasvu eurooplased endale sobiva asendi.

Kõigi NX 300h mudelite standardvarustuses on praktilised 60 : 40 suhtega allaklapitavad tagaistmed, mis võimaldavad hõlpsasti vedada ka suuremaid esemeid, nagu maastikujalgratas või surfilaud. Kui kõik tagaistmed alla keerata, moodustub taha tõeliselt mahukas pakiruum.

Lisavarustusena saab valida täiselektrilise kokkuvoltimismehhanismi, mille juhtimiseks on mitu mugavalt paigutatud juhtnuppu. Lisaks saavad tagaistmel reisijad soovi korral seljatuge pisut allapoole lasta.

Ülitugeva konstruktsiooniga kere / kaheksa turvapatja

ÜLITUGEVA KONSTRUKTSIOONIGA KERE / KAHEKSA TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad reisijaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kaassõitja jaoks on kaheastmeliselt avanevad peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Salongi mõlemal küljel kaitsevad reisijaid turvakardinad, mis ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõik turvavööd, välja arvatud tagumise istmerea keskmine, on eelpingutitega. Kõik see tipptasemel ohutusvarustus kuulub uue NX 300h standardvarustusse.

Esiistmete konstruktsioon aitab vähendada tagant otsasõidu puhul tekkida võivaid kaelavigastusi, mis tulenevad kaela järsust nõksatamisest. Tugevdatud istmeraam võimaldab kerel kindlalt vastu seljatuge nõjatuda ning läbimõeldud peatoed toetavad pead kindlalt ja turvaliselt.

Sõiduomadused

SÕIDUOMADUSED

Et tagada täpsed ja nauditavad sõiduomadused igasugustel teedel, katsetati ja häälestati mudelit NX 300h esmalt maailma kõige kõrgetasemelisemal sõidumatkuril ning läbiti sõidukiga seejärel sadu ja sadu tuhandeid kilomeetreid nii karmis Arktikas kui ka kuumas kõrbes.

Uhiuue veermiku, vedrustuse ja roolisüsteemiga NX 300h pakub uskumatult sujuvaid ja täiuslikke sõiduelamusi. Tänu kõrgtehnoloogilisele laserkeevitusele ja uudsetele liimainetele on NX 300h kere äärmiselt jäik. Kere jäikus ja tugevus annavad kompaktmaasturile omakorda suurepärase juhitavuse. NX, mille esisillas on kasutatud kompaktset MacPhersoni keerdvedrustust ja tagasillas keerukat topeltõõtsharkidega vedrustust, püsib suurepäraselt teel, käitub kurvides kindlalt nagu sedaan ning on otse sõites äärmiselt stabiilne. Kohanduv reguleeritav vedrustus reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd, tagades sel moel veel nauditavamad ja dünaamilisemad sõiduomadused. Sellest võidavad mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus.

Täiustatud tehnoloogia

TIPPTASEMEL TEHNOLOOGIA

Kui liginete NX 300h-le, võti taskus, süttivad kõigil neljal ukselingil tagasihoidlikud tervitustuled ning kui linki puudutate, siis ukselukud avanevad. Kauni kujundusega linkidel, mis on esimesed omataolised maailmas, ei ole lukuauku.

Uue NX 300h salongis leidub suurel hulgal käepärast tipptehnoloogiat, mis muudab elu lihtsamaks: nutikas laelamp süttib kohe, kui seda näpuotsaga puudutate – enam pole vaja pimedas lüliti järele kobada –, ning tagaluuk jätab meelde, millise nurga all te seda tavaliselt avate. Salongis, mida on kaunilt viimistlenud takumi’d ehk käsitöömeistrid, torkavad silma eesmisest iluvõrest inspireeritud keskkonsool, stiilne analoogkell ja rafineeritud taustavalgustus. Äärmiselt mugavaid, kaheksal viisil elektriliselt reguleeritavaid eesmisi nahkistmeid saab nii soojendada kui ka ventileerida ning tänu 60 : 40 suhtega allaklapitavatele tagaistmetele on sõidukis vajaduse korral piisavalt ruumi ka suuskade või surfilaudade jaoks.

Kokkupõrke-eelne ohutussüsteem / kohanduv kiirushoidik

KOKKUPÕRKE-EELNE OHUTUSSÜSTEEM / KOHANDUV KIIRUSHOIDIK

Kokkupõrke-eelse ohutussüsteemi millimeeterlaineala radar ja pardakompuuter arvutavad pidevalt, milline on hetkel kokkupõrkerisk. Kui see on suur, siis hoiatab süsteem juhti visuaalsete ja helisignaalidega ning lisab omalt poolt pidurdusjõudu. Kui kokkupõrge on vältimatu, rakendatakse vajaduse korral automaatselt pidureid ning esiistmete turvavööde eelpingutid aktiveeruvad.

Et juht nii kiiresti ei väsiks, aitab kohanduv kiirushoidik (ACC) NX 300h-l eessõitva autoga kindlat vahet hoida – ja seda isegi siis, kui too kiirust muudab või peatub. Kui tee on jälle puhas, taastab ACC automaatselt algselt määratud sõidukiiruse.

Panoraamvaatemonitor

PANORAAMVAATEMONITOR

Et kitsastes kohtades oleks kergem manööverdada, edastavad neli kaamerat sõiduki ümber toimuvast peaaegu 360° pilti. Lexus kasutab siin esimest korda panoraamvaatemonitori, mis loob teie NXist kolmemõõtmelise kujutise ja edastab teile ka linnatänavatel manööverdamist hõlbustavaid juhiseid.

Kliimaseade S-Flow

KLIIMASEADE S-FLOW

Võimas kahetsooniline kliimaseade on tänu S-Flow’ süsteemile ka väga säästlik, sest kõnealune süsteem kontrollib temperatuuri vaid nendel istmetel, kus keegi istub.

Eesmistel nahkistmetel on peale soojenduse ka ventilatsiooni funktsioon. Äärmuslikes ilmastikuoludes võivad need funktsioonid väga kasulikuks osutuda.

Tippversioonide varustuses on ka luksuslik roolisoojendi, mis tuleb lülitist tööle panna. Kindlaksmääratud aja järel lülitub roolisoojendi automaatselt välja.

Lexuse hübriidajam

LEXUSE HÜBRIIDAJAM

NX 300h, millel on Lexuse hüdriidajami uusim versioon, on uskumatult sujuv ja vaikne ning sellega on sama mugav sõita kui tavapärase luksusautoga. Hübriidajam, mis ühendab harmooniliselt 2,5-liitrise bensiinimootori ja elektrimootori(te) võimsuse, tagab äärmiselt hea sooritusvõime, kuid tarvitab 100 km kohta vaid 5,0 liitrit kütust* – see on nii koguka kompaktmaasturi kohta lausa hämmastav näitaja. Tänu regeneratiivsele pidurdamisele ei ole vaja akut laadida ning tänu tipptasemel hübriidtehnoloogiale on NX 300h kasutuskulud väga väikesed.

* Mudelil NX 300h FWD Eco.

KÄIVITAMINE, PAIGALTVÕTT

Paigalt võttes aitavad võimas eesmine ja tagumine elektrimootor NX 300h-l kiiresti saavutada kiiruse 65 km/h. See toimub üksnes hübriidaku voolu kasutades. Kuni selle kiiruseni liigub sõiduk peaaegu hääletult, kasutamata bensiini ja tekitamata heiteid.

TAVALISED SÕIDUTINGIMUSED

Kiirusel üle 65 km/h sekkub ka ülisujuv Atkinsoni tsükliga bensiinimootor, mis töötab samuti väga vaikselt. Elektrimootorid toetavad vajaduse korral bensiinimootorit. Tänu bensiini- ja elektrimootorite peaaegu täiuslikule koostööle pakub NX 300h ülimalt nauditavaid sõiduelamusi. Samal ajal on heitkogused väikesed ja kütusekulu mõõdukas.

TÄISGAASIGA KIIRENDAMINE

Jõuliselt kiirendades asuvad elektrimootorid 2,5-liitrisele bensiinimootorile silmapilk appi, lisades väänet ning muutes kiirenduse uskumatult sujuvaks ja jõuliseks.

AEGLUSTAMINE, PEATUMINE, PIDURDAMINE

Aeglustades või peatudes lülitub bensiinimootor välja ning heitkogus langeb nulli. Kui pidurdate või eemaldate jala gaasipedaalilt, püüab sõiduki regeneratiivne pidurisüsteem kineetilise energia kinni. Teiste sõidukite puhul läheb see lihtsalt kaotsi. Kineetiline energia muudetakse elektrienergiaks ja salvestatakse hübriidakusse – see on üks põhjus, miks seda Lexuse täishübriidset mudelit ei ole kunagi tarvis laadida.

Helisüsteem Mark Levinson® Premium Audio

MARK LEVINSON®-I TIPPTASEMEL HELISÜSTEEM

GreenEdge™-i tehnoloogiat kasutava tipptasemel helisüsteemi Mark Levinson® Premium Surround juurde kuulub tervelt 14 kõlarit ning süsteem on täpselt NX 300h salongi järgi häälestatud. 7.1 kanaliga digitaalne süsteem pakub uskumatult kõrgetasemelist heli nagu parim kodukinosüsteem. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

Kalliskivisarnased kolme L-tähte meenutavad LED-esituled

KALLISKIVISARNASED KOLME L-TÄHTE MEENUTAVAD LED-ESITULED

Kalliskivisarnased, kolme L-tähte meenutavad LED-esituled kasutavad lähi- ja kaugtulede jaoks sama valgusallikat. NXi mudelite F SPORT ja Luxury varustuses on ka stiilsed L-tähekujulised paksude klaasidega LED-päevatuled.

Tagumised LED-tuled moodustavad elegantse, Lexusele iseloomuliku L-tähe ning tagaluuk ja kerepaneelid sulanduvad märkamatult tervikuks. Spetsiaalsed paksud klaasid annavad tuledele kristallselge välimuse ning mõjuvad ka ajal, mil tulesid ei kasutata, väga meeldivalt.

Eesmised LED-udutuled, millel on uuenduslik kurvitulede funktsioon, moodustavad eesmise iluvõre ja LED-päevatuledega harmoonilise terviku ning aitavad ühtlasi vähendada NX 300h energiatarbimist.

E-Four

E-FOUR

Kõigi nelikveoliste NX 300h mudelite E-FOURi süsteem tagab ka karmil maastikul laitmatud sõiduomadused ja esmaklassilise veojõu. Uuenduslik nelikveosüsteem E-FOUR kasutab tagasillale paigaldatud täiendavat 68 DIN hj elektrimootorit, mis lisab vajaduse korral silmapilkselt väänet.

Puutepadi / Multimeedia

PUUTEPADI / MULTIMEEDIA

Ükskõik kui kiiret elu te ka elate, uus NX 300h hoiab teid viimaste sündmustega kursis. Näiteks uuenduslik juhtmeta laadija laeb teie mobiiltelefoni akut ajal, mil see on keskkonsoolil olevasse karpi asetatud. Lihtne ja loogiline puutepadi muudab Lexus Premiumi navigatsioonisüsteemi ja internetipõhiste teenuste kasutamise väga mugavaks. Muu hulgas saab kasutada selliseid teenuseid nagu internetiotsing, Google Street View®, Panoramio® ja Connected Traffic. Ning viimaks, tipptasemel helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround muudab lemmikmuusika kuulamise tõeliseks elamuseks.

Veojõukontroll / sõiduki stabiilsuskontroll

VEOJÕUKONTROLL / SÕIDUKI STABIILSUSKONTROLL

Veojõukontroll suurendab NX 300h rataste haardumist, eriti paigalt võttes või ebatasasel või libedal teel kiirendades. Kohe kui süsteem detekteerib, et mõni ratas käib kohapeal ringi, võetakse tarvitusele korrigeerivad abinõud, mis taastavad veojõu.

Stabiilsuskontroll ei lase sõiduki üle kontrolli kaotada, eriti järske manöövreid tehes või libisema hakates. Stabiilsuse tagamiseks vähendab süsteem sõiduki kiirust, rakendades valikuliselt pidureid ja/või vähendades mootori võimsust.

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA)

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Kui teil on vaja kitsas parklas tagurdada, aitab tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA) koos pimeala monitoriga jälgida autosid, mis liginevad teile raskesti märgatava nurga alt. Kui RCTA tuvastab sõiduki, annab ta sellest teile nii uksepeeglitel olevate ohutulede kui ka helisignaaliga märku.

Tervitavad tuled

TERVITAVAD TULED

Kui teil on võti taskus või kotis ning te lähenete oma NXile, süttivad sõiduki välis- ja lombituled, et teid tervitada ja teile pimedas teed juhatada.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

NX 300h F SPORT

nx 300h fsport

RABAV KUJUNDUS

NX 300h F SPORT ühendab endas julge kujunduse ja spetsiaalselt täiustatud juhitavuse, mille on välja töötanud meeskond, kes vastutab legendaarse superauto LFA ning F-seeria sportmudelite, RC Fi ja GS Fi tootmise eest. Tulemus paneb pulsi kiiremini lööma. Täiustatud välimust ilmestavad Lexusele iseloomuliku L-kujulise mustriga suurem iluvõre, pidurite jahutusavad ja aerodünaamilised uimed.

Sportlikus salongis kiindute täielikult oma F SPORTi. Käsitsi õmmeldud sportistmed toetavad keha puusadest õlgadeni. Samal ajal tagavad ergonoomiline sportrool ja eritöötlusega alumiiniumpedaalid erakordse tunnetuse ning seeläbi suurema naudingu teelolekust.

LISAVARUSTUS

TUTVUGE KASULIKU LISAVARUSTUSEGA, MIDA SAATE OMA LEXUSELE LISADA

LISAVARUSTUS
Kõik
Välimus
Salong

VASTED PUUDUVAD

There are no available accessories for this filter. Please select another filter.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT