concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

LS 600h

VÕIMAS SOORITUS, VEATUD JOONED JA ÜLIM RAFINEERITUS – LS 600h MUUDAB LUKSUSSEDAANI TÄHENDUST.


CO2 kombineeritud, g/km 199
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km) 8,6
Kiirendus 0-100 km/h 6,1
Maksimumkiirus, km/h 250

ALATES 115 610 €

TIPPTASEMEL LUKSUS

MAAILMA VÕIMSAIM TÄISHÜBRIIDSEDAAN LS 600h ON SAMAVÕRD LUKSUSLIK KUI UUENDUSLIK.

Et luua hämmastavaid asju, tuleb kõvasti tööd teha. Seepärast seadsime oma esimest sõidukit, 1989. aastal turule jõudnud sedaani LS 400 välja töötades 60 disainerile ja 1400 insenerile eesmärgiks luua erakordselt rafineeritud sõidukogemust pakkuv sedaan, mis tõstaks luksusautode turul lati uuele kõrgusele.

Sedaani juures, mis on ehitatud maailmas kõige enam auhindu võitnud tehases, on tehtud kokku 3000 tehnilist täiustust. Mudeli varustuses on 12,3-tolline multimeediaekraan, uuenduslik kliimaseade ja tipptasemel kokkupõrke-eelne ohutussüsteem. Uskumatult mugav ja nauditav LS, mis on nüüd saadaval ka F SPORTi versioonina, on läbi aegade kõige täiuslikum Lexuse sedaan.

Sõit LSis tekitab väga erilise tunde. Sõiduki tähelepanuväärne julge disain, mille puhul torkab eriti silma Lexusele iseloomulik kroomitud eesmine iluvõre, paneb endale järele vaatama. Uus LS 600h on ühtlasi esimene Lexuse mudel, mille kõik välistuled, sealhulgas esituled, udutuled ja tagumised tuled, on LED-tüüpi.

Lexuse insenerid on Lexusele iseloomulikku kolme tulega kujundust veelgi edasi arendanud. Kaugtuledest kõrgemale paigutatud lähituled annavad sõidukile väga dünaamilise ilme. LS 600h on esimene Lexus, millel on LED-suunatuled – mõlemad koosnevad 12 LEDist.

Uus LS on maailma kõige vaiksem luksussedaan. Ideaalse vaikuse poole püüeldes ei ole me mitte ühtegi aspekti kahe silma vahele jätnud. Tänu uuele laserkeevitusele on sõiduki alusraam muutunud veel jäigemaks ning vibratsioon on seetõttu tunduvalt vähenenud. Kuna auto kere on peaaegu täiesti sileda põhjaga ning esiustele ja tagatulede juurde on paigutatud tillukesed tiivakesed, on ka tuulemüra märkimisväärselt vähenenud. Teemüra minimeerimiseks oleme välja töötanud spetsiaalsed õõnsad veljed, mis summutavad rehvimüra, ja täiustanud heliisolatsioonimaterjale. Ning viimaks, valides uue sõidurežiimi valikunupuga mugavusrežiimi COMFORT, muutub õhkvedrustus pehmemaks ja sõit on veelgi sujuvam.

ls 600 hideki watanabe

SELLE MUDELI ÜKS KESKNE PÕHIMÕTE ON NIINIMETATUD INIMESEKESKNE PROJEKTEERIMINE. SELLE EESMÄRK ON PAKKUDA TÄIUSLIKKU KÜLALISLAHKUST NING NÄHA KLIENDI KÕIKI TEKKIVAID VAJADUSI ETTE JUBA SÕIDUKI LOOMISE AJAL. SOOVIME, ET TUNNEKSITE ENNAST UUES LS-IS NAGU OMA KODUS, KUHU TEID ALATI OODATAKSE.

Hideki Watanabe , LSi peainsener

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

LS 600h Executive

  • 19-tollised 7 kodaraga õõnsad valuveljed koos 245/45 R19 rehvidega
  • LED-esituled, nii kaug- kui ka lähituled
  • Brembo® pidurid, ees (380 × 36 mm)
  • Brembo® pidurid, taga (335 × 22 mm)
  • Kohanduvate kaugtulede süsteem (AHS)
  • 12,3-tolline keskne jagatud ekraaniga multimeediasüsteem Remote Touchi juhtseadmega
  • 19 kõlariga Mark Levinson®-i Reference Surroundi süsteem

ALATES 115 610 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE MUDELIT LS 600h PAREMINI TUNDMA

LS 600h sisemus - Tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus LS on juhi ja kaassõitjate jaoks uskumatult mõnus nii reisimiseks, lõdvestumiseks kui ka töötamiseks, ning seda isegi pikkadel teekondadel. Juhi luksuslikku nahkistet saab 16 suunas (juhi kõrvalistet kuni 14 suunas) elektriliselt reguleerida ja istmepolster on varasemast 15% paksem. Uus ergonoomiline vaagnapiirkonna reguleerimise funktsioon pakub erakordset mugavust ning lisavarustusena saab tellida juhi kõrvalistuja sääretoe. Auhindadega pärjatud Tahara tehases hoolitsevad kvaliteedi eest tipptasemel käsitöömeistrid ehk takumi'd. Vaadake näiteks, kui täpsed ja kaunid on õmblused nahaga kaetud armatuurlaual ning kui peenelt on viimistletud helisüsteemi alumiiniumist juhtnupud. Soovi korral saavad kliendid valida uue shimamoku puiduviimistlusega rooli ja armatuurlaua. Selle tootmiseks kulub 38 päeva ning selle valmistamisprotsessil on 67 etappi.

LS 600h ohutus - Tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus LS pakub enneolematut turvalisust nii päeval kui ka öösel tänu sellistele murrangulistele tehnoloogiatele nagu täiustatud kokkupõrke-eelne ohutussüsteem (A-PCS). Täiustatud A-PCS on praegu sektori kõige täiuslikum süsteem ning see suudab tuvastada isegi juhuslikult sõiduteele sattunud jalakäijaid. Samuti kuulub varustusse juhi jälgimise süsteem, mis hoiatab teid väsimuse korral, ning sõiduraja hoidmise abisüsteem ei lase teil sõidurajalt kõrvale kalduda. Pimeala monitor annab teile rajavahetuse korral märkamatuks jäänud sõidukitest märku radari abil ning kokkupõrke-eelne ohutussüsteem tagaistmetel aktiveerib peatoed, et vähendada tagant otsasõidust tingitud kaelalülivigastusi. Et tagada pimedas ohutum sõit, kuvab Lexuse öövaatlusseade 12,3-tollisele ekraanile infrapunapildid ees laiuvast teest. Lõpuks aktiveerib kohanduvate kaugtulede süsteem (AHS) esituledes olevad katikud, et varjestada osaliselt valgusvihku, mis võib vastutulevate sõidukite juhte pimestada.

Kaheksa turvapatja (kümme turvapatja tagaistmete lisapaketi korral) ja turvavööde eelpingutid aitavad sõitjaid kaitsta ning meie täiustatud kokkupõrke-eelne ohutussüsteem hoiatab võimalike ohtude eest ja aitab vajaduse korral ka õnnetust vältida.

Sõitmine LS 600h-ga - Tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus LS pakub enneolematut turvalisust nii päeval kui ka öösel tänu sellistele murrangulistele tehnoloogiatele nagu täiustatud kokkupõrke-eelne ohutussüsteem (A-PCS). Täiustatud A-PCS on praegu sektori kõige täiuslikum süsteem ning see suudab tuvastada isegi juhuslikult sõiduteele sattunud jalakäijaid. Samuti kuulub varustusse juhi jälgimise süsteem, mis hoiatab teid väsimuse korral, ning sõiduraja hoidmise abisüsteem ei lase teil sõidurajalt kõrvale kalduda. Pimeala monitor annab teile rajavahetuse korral märkamatuks jäänud sõidukitest märku radari abil ning kokkupõrke-eelne ohutussüsteem tagaistmetel aktiveerib peatoed, et vähendada tagant otsasõidust tingitud kaelalülivigastusi. Et tagada pimedas ohutum sõit, kuvab Lexuse öövaatlusseade 12,3-tollisele ekraanile infrapunapildid ees laiuvast teest. Lõpuks aktiveerib kohanduvate kaugtulede süsteem (AHS) esituledes olevad katikud, et varjestada osaliselt valgusvihku, mis võib vastutulevate sõidukite juhte pimestada.

Kaheksa turvapatja (kümme turvapatja tagaistmete lisapaketi korral) ja turvavööde eelpingutid aitavad sõitjaid kaitsta ning meie täiustatud kokkupõrke-eelne ohutussüsteem hoiatab võimalike ohtude eest ja aitab vajaduse korral ka õnnetust vältida.

Isekohanduv püsikiiruse hoidja

ISEKOHANDUV PÜSIKIIRUSE HOIDJA

Koos kokkupõrke-eelse ohutussüsteemiga on varustuses ka isekohanduv püsikiiruse hoidja, mis kasutab sama millimeeterlaineala radarisüsteemi. Lexuse püsikiiruse hoidja hoiab ühtlast kiirust nagu tavaline püsikiiruse hoidja, kuid tänu radarile märkab see ka ees liikuvat aeglasemat sõidukit. Sellisel juhul aeglustab süsteem sõiduki kiirust, vähendades gaasi või rakendades pidureid.

Süsteem võimaldab määrata, millist vahemaad soovite ees liikuva sõidukiga hoida. Süsteem hoiab seejärel soovitud pikivahet, muutes vajaduse korral sõiduki kiirust. Kui tee on ees jälle vaba, kiirendab püsikiiruse hoidja taas algse sõidukiiruseni (0–170 km/h).

Lexus Premiumi navigatsioonisüsteem + Lexuse internetipõhised teenused

LEXUS PREMIUMI NAVIGATSIOONISÜSTEEM + LEXUSE INTERNETIPÕHISED TEENUSED

12,3-tollist ekraani juhitakse juhtseadme Remote Touch või häälkäskluste abil. Erksa 3D-graafika ja paljude kaardikuvavõimalustega süsteem võib pärast parkimist luua isegi ruutkoodi teie nutitelefoniga skannimiseks, et aidata teil jõuda lõppsihtkohta jalgsi.

LS pakub selliseid uue põlvkonna teenuseid nagu internetiotsing, Google Street View®, Panoramio® või Connected Traffic. Suurema mugavuse huvides saate marsruudi oma süle- või tahvelarvutist auto navigatsioonisüsteemi laadida.

Salongi mugavus

SALONGI MUGAVUS

Uue LSi salong on enneolematult rafineeritud. Et juhil oleks kergem siseneda, liigub juhiiste automaatselt tahapoole ja rool tõmbub sissepoole. Sõiduki standardvarustuses on mitmel moel reguleeritav tagaiste koos masseeriva nimmetoe ja ''liblikakujuliste'' peatugedega. Tagaistme keskel olevas käetoes on LCD-ekraan, millelt saab reguleerida kliimaseadme tagumist tsooni ja helivaljust ning juhtida tagumisi aknakatteid.

Uue LSi varustusest leiab ka niinimetatud kliimavalvuri (Climate Concierge), millesarnast ei ole enne Lexust veel ükski autotootja maailmas kasutanud. See süsteem jälgib pidevalt välis- ja sisetemperatuuri ning reguleerib automaatselt nii salongi, istmete kui ka rooli temperatuuri. Auhindadega pärjatud Lexuse nanoe® tehnoloogia hoolitseb selle eest, et salongi õhk oleks kogu aeg täis mikroskoopilisi negatiivse laenguga ioone, mis muudavad õhu värskeks ning niisutavad teie juukseid ja nahka.

Nutikas valgustus

NUTIKAS VALGUSTUS

Uus kohanduv kaugtulede reguleerimise süsteem kasutab vastutulevate sõidukite esitulede ja ees liikuvate sõidukite tagatulede jälgimiseks valgustundlikku kaamerat ning piirab vajaduse korral valgusvihku kattega, et teise sõiduki juhti mitte pimestada.

Armatuurlaud ja konsool

ARMATUURLAUD JA KONSOOL

LS, mis on tulvil tipptehnoloogiat, pakub tõelist Jaapani külalislahkust ehk omotenashi’t. Kui liginete sõidukile, nutikas elektrooniline võti taskus või käekotis, süttivad küljepeeglites olevad tuled ja LED-analoogkell (millel on nutikas ajavööndit ära tundev GPS-funktsioon), mis tervitavad teid meeldivalt. Kui olete sõidukisse istunud, vajutage käivitusnuppu ning kesksele ekraanile ilmub kaunis animatsioon ja armatuurlaual süttib mahe valge valgus. See on aga kõigest algus. Sõitjate käsutuses on 19 kõlariga Mark Levinson®-i helisüsteem ning 9-tolline videoekraan, mille vahendusel saab vaadata DVDsid või Blu-ray®-plaate.

LSi juhiiste on hämmastav. Esmalt hakkavad silma kauni nahk- ja puitviimistlusega rool ning alumiiniumist käigukanginupp. Keskel asetsevat eriti laia 12,3-tollist täismõõdus kaardiga ekraani saab juhtida nii häälkäsklustega kui ka puutetundliku kaugjuhtimise teel. Lisaks lubab selle ekraani poolitamise võimalus korraga pääseda ligi erinevale teabele, nt Lexuse öövaatlusseadmele või Lexuse esmaklassilisele navigatsioonisüsteemile. Muude uuenduste hulka kuuluvad dünaamiline LED-salongivalgustuse süsteem ning nutika ajavööndit ära tundva GPS-funktsiooniga analoogkell.

Istmekatete ja dekoorliistude valik

ISTMEKATETE JA DEKOORLIISTUDE VALIK

LSile on võimalik valida täpselt enda maitse-eelistustele vastav interjöör. Nahkinterjööri saab valida viies värvitoonis: Black, Mellow White, Topaz Brown, Light Grey ja Ivory. Ka salongi viimistlusmaterjalide valik on päris lai: pruun saarepahk (mati pinnaga), tumepruun pähklipuu, musta-hallikirju puit (shimamoku), kuldne saarepahk ja bambus.

Öövaatlusseade

ÖÖVAATLUSSEADE

Võimsa infrapunakaameraga öövaatlusseade jäädvustab sõiduki ees olevast alast valgustatud ööpildi. 12,3-tollisel ekraanil kuvatud pilt aitab tuvastada sõiduki ees olevaid objekte palju varem kui palja silmaga.

Lisateavet saate oma lähimalt edasimüüjalt.

Salongivalgustus

DÜNAAMILINE LED-SALONGIVALGUSTUS

Autole liginemisel lülitab see teie tervitamiseks automaatselt sisse küljepeeglites olevad lombituled ja kellavalgustuse. Uste lukust avamisel süttivad päevatuled, otsekui ärkaks LS üles. Käivitusnupu vajutamisel ilmub multimeediaekraanile stiilne animatsioon ning seejärel süttib armatuurlaual õrn valgus.

Aerodünaamika

AERODÜNAAMIKA

Uuel LSil on tänu peaaegu siledale põhjale ning tillukestele tiivakestele, mis on paigutatud esiuste piilaritele ja tagatulede juurde, oma klassi parim aerodünaamika. Algselt vormel 1 autodel kasutusele võetud tiivakesed tekitavad õhukeeriseid, mis aitavad tõmmata õhuvoo sissepoole ja võimaldavad LSil tõhusamalt õhku „lõigata”. See parandab mitte ainult stabiilsust ja juhitavust, vaid vähendab ka kütusekulu ja tuulemüra.

Oleme teinud kõik jõupingutused selleks, et tuul salongi ei pääseks. Spetsiaalne mitmekihiline klaas, aknaraamide liistud ja tõhusad tihendid tagavad suurepärase isolatsiooni. Isolatsioon summutab ka salongi tungiva müra, nii et reisijad saavad nautida rahu ja vaikust. LS on täiuslik segu meelierutavast välimusest ja rahulikust interjöörist – sellega sõitmine on puhas nauding.

Lexus Hotspot

LEXUS HOTSPOT

Spetsiaalne autoseade, mis võimaldab ühendada kuni viis WiFi-ühendusega telefoni, tahvelarvutit ja muud mobiilseadet. See ühendatakse auto elektrisüsteemiga, sellel on kiiret ühendust võimaldav antenn ja selles saate kasutada endale meelepärast SIM-kaarti.

Reisijate kaitse

REISIJATE KAITSE

Lexus teeb avariide vältimiseks kõik endast oleneva, kasutades tipptasemel avariiennetustehnoloogiat (tõsi, see ei suuda asendada ettevaatlikku sõidustiili). Lexus teeb kõik selleks, et kaitsta õnnetuse korral juhti ja kaasreisijaid igast küljest. LSi turvavarustus ületab tunduvalt kogu maailma kehtestatud nõudeid.

LSi varustuses on kaheksa turvapatja (koos lõdvestuspaketiga kuni üksteist). Muu hulgas on kasutusel murranguline kahekambriline juhi kõrvalistuja turvapadi. Avarii korral tekib turvapadja keskossa süvis, mis kaitseb nina, suud ja näo teisi õrnu piirkondi.

Lisaks vähendavad ainulaadse konstruktsiooniga peatugi ja istmeseljatugi kaela liikumist, tänu millele lülisambavigastuste oht avarii korral väheneb. Kui tagumisse põrkerauda paigutatud millimeeterlaineradar tajub, et kokkupõrge on vältimatu, liiguvad esiistmete peatoed üles- ja ettepoole, pakkudes peale pehmet tuge ja vähendades sel moel lülisambavigastuste ohtu.

Kokkupõrke vältimine

KOKKUPÕRKE VÄLTIMINE

Arvuti hindab millimeeterlaineala radarilt saadava info põhjal pidevalt kokkupõrkeohtu. Kui risk on suur, hoiatab seade juhti, rakendab pidureid ning pingutab automaatselt turvavöösid, et neis ei oleks ühtki lõtku.

Mark Levinsoni helisüsteem

MARK LEVINSONI HELISÜSTEEM

Kõigi LS 600h mudelite standardvarustuses on võrratu, 19 kõlariga helisüsteem Mark Levinson® Reference Surround, mis on üks maailma parimaid autosiseseid meelelahutussüsteeme. Tänu sellele naudivad sõitjad täiuslikku 7.1 kanaliga ruumilist heli. Varustusse kuuluvad ka Bluetooth®-ühendus mobiiltelefoniga, lisasisend ja kaks USB-pesa iPhone®-i või meediapleieri jaoks.

Mark Levinson on maailma üks hinnatumaid tipptasemel helisüsteemide tootjaid. Aastal 1972 loodud firma on omandanud legendaarse maine, sest nende helisüsteemidel on suurepärane võime taasesitada muusika kõiki nüansse ja peensusi midagi lisamata ja midagi varju jätmata. Mark Levinsoni, kes konstrueeris endale 1968. aasta Woodstocki festivali jaoks isikliku helipuldi, peetakse tipptasemel helisüsteemide tööstuse rajajaks.

Kuigi paljud luksusautode tootjad on Mark Levinsonile koostööettepaneku teinud, on need ülihea kvaliteediga helisüsteemid tänini ainult meie sõidukite varustuses. Kuna Lexuse mudelite salong on tänu kvaliteetsele ja läbimõeldud konstruktsioonile väga vaikne ja meeldiv, võimaldab see pakkuda kontserdielamusi otse sõidukis. Iga Lexuse mudeli varustuses olev Mark Levinsoni helisüsteem on ülima põhjalikkusega optimeeritud ja häälestatud ning kõlaritele on valitud sobivaimad asukohad. Tänu sellele pakub salong ainulaadset akustikat.

Hübriidi jõud

HÜBRIIDI JÕUD

LS 600h jõuallikaks on ülimalt muljetavaldav ja võimas hübriidsüsteem, mida võib juba üle kümne aasta pidada maailma parimaks. Lexuse uuenduslik hübriidajam koosneb 5,0-liitrise otsepritsesüsteemiga V8 bensiinimootori ja võimsa elektrimootori suurepärasest kombinatsioonist. Tulemus on tõeliselt rabav. Bensiini- ja elektrimootori ühisvõimsus ulatub 445 DIN hj-ni. Tänu sellele kiirendab sõiduk sajani ülimalt sujuvalt ja kõigest 6,1 sekundiga. Kütusekulu on tunduvalt vähenenud ning on nüüd vaid 8,6 l / 100 km. Ka CO2 heitkogus 199 g/km on väga tagasihoidlik – palju väiksem, kui selliselt luksusklassi mudelilt võiks oodata. Peale selle saab LSi lülitada ökorežiimile (ECO), kus sõiduki toitesüsteem ja kliimaseade häälestuvad ümber. See võimaldab kütusekulu ja heitkoguseid veelgi vähendada.

LSi „ajuks” on kõrgtehnoloogiline võimsuse juhtseade (PCU) , mis hoolitseb täishübriidmootori energiahalduse eest. Elektrisõiduki (EV) režiimil ei tekita LS üldse CO2 ega NOx heitmeid, ei kasuta bensiini ning töötab peaaegu hääletult. Mootori käivitamise järel või väikesel kiirusel sõites valib PCU just selle režiimi. Kui sõiduk kogub kiirust, sekkub märkamatult ka bensiinimootor ning kaks mootorit alustavad sujuvat koostööd. Suurematel kiirustel kasutatakse võimsat elektrimootorit selleks, et tagada kiirendamisel sujuv ja kiire lisavõimsus. Kompaktset hübriidakut ei ole vaja kunagi eraldi laadida, sest süsteem püüab kinni kineetilise energia, mis pidurdamisel või aeglustamisel üle jääb, ja salvestab selle akusse.

LSil on pidev nelikvedu, mis tagab suurepärase veojõu jaotuse ka kõige raskemate teetingimustega toimetulekuks. Hübriidajami kerge ja kompaktne käigukastikorpus, mis ei ole suurem tavalisest automaatkäigukastist, mahutab nii veojõumootori, generaatori, kui ka pöördemomenti jagava laiendatud planetaarreduktori.

LS 600h on tõeline tehnoloogiasaavutus, mille taga seisab Lexuse ainulaadne leidlikkus.

Dünaamiline kontroll

DÜNAAMILINE KONTROLL

Uue LSi roolis tunneb juht oma kaunilt tasakaaluka ja ülimalt dünaamilise sõidukiga sügavat ühtekuuluvust. Tänu uskumatult jäigale alusraamile (mille konstrueerimisel on kasutatud uudset laserkeevitust ja lennundusest pärit liimaineid) ja õhkvedrustusele on sõiduk erakordselt täpse juhitavusega ning pakub suurepärast sõidumugavust. Standardvarustusse kuulub tänapäevane sõiduki dünaamika integreeritud juhtimissüsteem (VDIM) ning muudetava ülekandega roolisüsteem (VGRS) reguleerib ennast sõidukiiruse järgi. Ohuolukorras aitab automaatselt ümberhäälestuv roolisüsteem teil hädaohust kõrvale põigata.

Tipptasemel nelikvedu viib juhitavuse ja teelpüsivuse täiesti uuele tasemele. Tavatingimustes jaotab süsteem veovõimsuse suhtega 40 : 60 esi- ja tagarataste vahel. Et pidamine ei kaoks, jaotab süsteem veojõu keerukates sõiduoludes ühe hetkega optimaalselt ümber. LS 600h standardvarustuses on ülitõhusad Brembo® pidurid, mis tagavad suurepärase pidurdusjõu.

Vedrustus

VEDRUSTUS

Tähelepanuväärselt tasakaalukas ja samas välkkiire LS on kindlasti autotööstuse üks tippsaavutusi. Ühtekuuluvustunne, mida juht selle inspireeriva sedaaniga tajub, tuleneb osalt kergest alumiiniumvedrustusest. Koos tõhusate õhkamortisaatoritega tagab LSi vedrustus erakordselt hea juhitavuse ja sõidumugavuse. Kohanduv muudetav vedrustus ja sõidurežiimi valikunupp võimaldavad juhil sõiduki juhitavust täpselt reguleerida. Sõit LSiga on tõeliselt sujuv kogemus ning juht tunnetab, et sõiduk allub täielikult tema tahtele.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

ls 600 hideki watanabe

OTSUSTASIME, ET UUS LS PEAB OLEMA TÕELISELT LOOMINGULINE, TRADITSIOONILISI NORME EIRAV MUDEL. PÜÜDSIME LUUA SÕIDUKI, MIS ON TÄHELEPANUVÄÄRSELT NUTIKAS JA KÕRGTEHNOLOOGILINE NING MÕJUB SAMAL AJAL KA EMOTSIONAALSEL TASANDIL ÄÄRMISELT LIGITÕMBAVALT.

Hideki Watanabe , LSi peainsener

LS 600h F SPORT

ls600h 2017 fsport

RABAV KUJUNDUS

LS 600h F SPORT ühendab endas julge kujunduse ja spetsiaalselt täiustatud juhitavuse, mille on välja töötanud meeskond, kes vastutab legendaarse superauto LFA ning F-seeria sportmudelite, RC Fi ja GS Fi tootmise eest. Tulemus paneb pulsi kiiremini lööma. Täiustatud välimust ilmestavad Lexusele iseloomuliku L-kujulise mustriga suurem iluvõre, pidurite jahutusavad ja aerodünaamilised uimed.

Sportlikus salongis kiindute täielikult oma F SPORTi. Käsitsi õmmeldud sportistmed toetavad keha puusadest õlgadeni. Samal ajal tagavad ergonoomiline sportrool ja eritöötlusega alumiiniumpedaalid erakordse tunnetuse ning seeläbi suurema naudingu teelolekust.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT