concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

TERE TULEMAST
TUTVUMA UUE IS-IGA!

JULGE KUJUNDUS KOHTUB
LOOMINGULISE TEHNOLOOGIAGA

Uus IS pakub ainulaadset sõiduelamust. Valida saab meie auhindadega pärjatud Jaapani Tahara tehases valmistatud mudelite IS 300h hübriidi või IS 200t turbo vahel. Mõlemad on saadaval dünaamiliste F SPORTi mudelitena.

2017 new is quote

OLEME ANDNUD UUELE MUDELILE JULGEMA ILME, KUID SAMAS OLEME MUUTNUD SELLE KA RAFINEERITUMAKS NII JUHI KUI KA SÕITJATE JAOKS.

Junichi Furuyama, ISi peainsener

LOODUD MULJET
AVALDAMA

KONKURENTSITULT MUGAVAIM JA RAFINEERITUIM

Uus IS tervitab sind ainulaadse jaapanliku külalislahkusega ehk omotenashi viisil veel enne auto rooli taha istumist. Autole lähenemisel tervitab sind orkestrivalgustus ning sees olles kohanduvad juhiiste ja rool sinu isiklike seadistuste järgi.

Sõidu ajal tunned pehmet põlvepolstrit ja nahast peopesatuge ning öösel hämardub sisemiste uksekäepidemete valgustus sinu silmade rahustamiseks.

NÄITAB ELAVAT
KUJUTLUSVÕIMET

IDEAALNE PIKEMATEKS SÕITUDEKS

Uus ISi sportsedaan on varustatud 10,3-tollise multimeediaekraani, Lexuse esmaklassilise navigatsioonisüsteemi ja juhiabisüsteemiga. Ning pimeala monitor, tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem ja liiklusmärkide jälgimise süsteem juhatavad sind hõlpsasti järgmisele kohtumisele, vähendades linnasõidust tingitud stressi.

Kui oled töö lõpetanud, saad hääljuhtimise abil broneerida restoranis laua või nautida oma lemmikmuusikat maailmatasemel 15 kõlariga Mark Levinson® Premium Surroundi helisüsteemi abil.

SILMAPAISTEV
ENESEKINDLUS

PAELU TÄHELEPANU SELLE JULGE SPORTSEDAANIGA

Enne uue ISi kallal tööle asumist reisisid meie disainerid kliente küsitledes ja inspiratsiooni otsides maailmas ringi. Pärast kuudepikkust visandamist olime uue auto kujundamiseks valmis.

Jätsime alles sportliku hoiaku, kuid andsime uuele ISile enesekindlama ilme. Tegelikult on see kõige omapärasem IS üldse.

IDEAALSELT
KONTROLLI ALL

NAUDI TÄPSET JUHITAVUST JA MAAILMATASEMEL VIIMISTLUST

Meie insenerid täiustasid auto roolisüsteemi ja vedrustust mitmeid kuid, katsetades kergemate ja rafineeritumate osadega.

Pärast aerodünaamika katsetamist meie tohutu suures tuuletunnelis Jaapanis anti ISi prototüüp Lexuse sõidumeistrile Yoshiaki Itole, kes häälestab autosid nagu virtuoos muusikariista. Ja ta ei puhanud enne, kui oli saavutanud täiusliku tasakaalu tee ja sõiduki vahel.

USALDUS TEHNOLOOGIA
VASTU

KAITSET PAKUB UUENDUSLIK OHUTUSSÜSTEEM

Lexus Safety System+ kasutab ettepoole jäävate ohuallikate tuvastamiseks millimeeterlaineala radarit ja kaamerat. Süsteemi kuuluvad kokkupõrke ennetussüsteem koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga; sõidurajal püsimise abisüsteem; automaatsed kaugtuled, mis parandavad öisel ajal nähtavust, ning kohanduv kiirushoidik, mis reguleerib sõidukiirust eespool liikuva sõiduki kiiruse järgi.

Kaheksa turvapatja kaitsevad kokkupõrke korral ja jalakäijale otsa sõites tõstavad andurid kapotti vigastuste vähendamiseks kohe ülespoole.

IS 200t

AVASTA TURBOÜLELAADURI JÕUD

Tänu oma 2,0-liitrisele turbobensiinimootorile arendab uus IS 200t sportsedaan dünaamilist võimsust 245 DIN hj ja kiirendab kiiresti kuni 230 kilomeetrini tunnis (seal, kus see on lubatud). Seda autot katsetati enne kasutuselevõttu ülipõhjalikult, sealhulgas Kaljumäestikus suurtel kõrgustel ja Jaapanis mootorite katselaagris, kus imiteeriti kuni 45-kraadiseid äärmuslikke temperatuure.

IS 200t tegi läbi 20 termokatse tsüklit, tagamaks, et see töötab pikki aastaid maailma kõige nõudlikemates tingimustes.

IS 300h

JÕUALLIKAKS ON MAAILMA SOOSITUIM HÜBRIIDTEHNOLOOGIA

Täiustatud 2,5-liitrist otsesissepritsega bensiinimootorit ja võimsat elektrimootorit nutikalt kombineeriv IS 300h on üks kõige säästlikumaid sportsedaane, mis praegu saadaval.

See pakub hoogsat sõiduelamust, kuigi kütusekulu on vaid 4,2 l / 100 km* ja CO2 heitkogus ainult 97 g/km*. Linnasõiduks saab valida elektrirežiimi, mis ei tarbi bensiini ega tekita heitmeid.

* Eco varustustasemel.

VALMIS MEELI
ERUTAMA

NAUDI MEELIERUTAVAMAT SÕITU

Uued mudelid IS 300h F SPORT ja IS 200t F SPORT on senisest julgemad. Eksklusiivse tumeda F-võrgu kujundusega iluvõre, 18-tolliste valuvelgede ja Dark Rose’i värvi nahast sportistmetega mudeli salongis tervitavad sind rabavad LFA-st inspireeritud näidikud.

I-le panevad täpi esimest korda GS Fi võimsal sedaanil kasutatud ja iidsest Jaapani käsitöömeisterlikkusest inspireeritud Naguri stiilis iluliistud, mis sobivad kokku alumiiniumist pedaalidega. Koos Lexuse sõidumeistrite seadistatud roolisüsteemiga pakuvad mõlemad IS F SPORTi mudelid uut sõiduelamuse taset.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT