concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

GS F

SEE UHIUUS LEXUSE SPORTSEDAAN PAKUB MEELIÜLENDAVAID SÕIDUOMADUSI KUNI VIIELE INIMESELE.


CO2 kombineeritud, g/km 260
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km) 11,2
Kiirendus 0-100 km/h 4,6
Maksimumkiirus, km/h 270

ALATES 103 440 €

UUS GS F

SEE UHIUUS LEXUSE SPORTSEDAAN PAKUB MEELIÜLENDAVAID SÕIDUOMADUSI KUNI VIIELE INIMESELE.

Uskumatut sõiduelamust pakkuval uuel GS Fil on käsitsi valmistatud viieliitrine V8 bensiinimootor, mis arendab võimsust 477 DIN hj ja mille tippkiiruseks on 270 km/h. Võidusõiduauto väärilise kaheksakäigulise automaatkasti Sport Direct Shift ja veojõukontrolliga Torque Vectoring Differential varustatud GS Fi kiire sõidu omadusi ja juhitavust täiustati Nürburgringil Saksamaal.

Lisaks nelja summutiotsa muljetavaldavale helile saate nautida juhi vajaduste järgi kujundatud salongi, Alcantara viimistlust ja konkurentsitult parimat 17 kõlariga Mark Levinson®-i helisüsteemi. Mis kõige tähtsam, (standardvarustusse kuuluv) murranguline ohutussüsteem Lexus Safety System+ tagab turvalisuse kõikjal, kus te sõidate.

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

Executive

  • Elektriliselt kallutatav ja libistatav klaasist katuseluuk
  • Kohanduvate kaugtulede süsteemi (AHS) ja kolme L-kujulise LED-lambiga esituled
  • Pimeala monitoriga küljepeeglid
  • Võtmekaart
  • Kohanduv kiirushoidik (ACC) – suurel kiirusel
  • Kokkupõrke ennetussüsteem (PCS)
  • Ohutussüsteem Lexus Safety System+
  • 17 kõlariga Mark Levinson®-i Premium Surroundi helisüsteem
  • Alcantara® polster
  • Eksklusiivsest naturaalnahast istmed

ALATES 103 440 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

gs350 quote 200x200 black

TÖÖTASIME VÄLJA F-SEERIALE OMASE GS F-I, MILLEGA SÕITMINE PAKUB PÕNEVUST IGAL POOL JA IGAL AJAL.

Yukihiko Yaguchi, GS Fi peainsener

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE GS F-I PAREMINI TUNDMA

GS Fi sõiduomadused – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus 5,0-liitrine V8 mootor, mida on katsetatud nii karmil Nürburgringi 24 tunni sõidul kui ka Colorado Pikes Peaki mäkketõusul, viib sportlikud sõiduomadused täiesti uuele tasemele. Ülelaadeta mootor reageerib kohe, ilma viivituseta, ning toob kuuldavale efektse heli. Plokikaane ja teised liikuvad osad on välja töötanud Yamaha Motorsport (kes valmistas ka superauto LFA V10 mootori). Mootor monteeritakse kokku meie Tahara tehases. Puhastes tingimustes tasakaalustatakse iga mootori pöörlevaid osi ning kuulatakse mootor üle stetoskoobiga. Selle tulemuseks on sujuv, ent uskumatult erk kiirendus. Lisaks eespool toodule sulatab aktiivne helikontrollisüsteem – taas üks LFA jaoks väljatöötatud tehnoloogia – helielamuse ergutamiseks ühte mootori ja väljalaskesüsteemi helid, luues muljetavaldava GS Fi taustmuusika.

GS Fi salong – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Uus GS F valmib auhindadega pärjatud Motomachi tehases Lexuse takumi -meistrite käe all. Vähemalt 25-aastase kogemusega meistrid märkavad ka kõige pisemaid ebatäiusi. Te tajute seda siis, kui puudutate esimest korda helisüsteemi täppistöödeldud alumiiniumnuppe või kaunilt tepitud nahkviimistlust.

Täiusliku sära saavutamiseks on sõiduki värvkatet hoolikalt käsitsi märglihvitud. Enne viimast proovisõitu katsetab takumi -personal iga sõidukit vaikses ruumis, kasutades oma treenitud kuulmismeelt ja salongi paigutatud tundlikku mikrofoni.

GS Fi ohutus – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Lexus on olnud ohutust ja juhti toetavate tehnoloogiate väljatöötamisel alati esirinnas. Kõiki uusi mudeleid katsetatakse maailma suurimas sõidumatkuris. Uuele GS File pakutakse murrangulist ohutussüsteemi Lexus Safety System+, mis põhineb meie juhtival avariiennetustehnoloogial. Süsteemi kuuluvad jalakäijaid tuvastav kokkupõrke ennetussüsteem; sõiduraja hoidmise abisüsteem, mis aitab hoida õiget kurssi; liiklusmärkide jälgimise süsteem, mis edastab juhile liiklusmärkide teabe; automaatsed kaugtuled, mis parandavad öisel ajal nähtavust; ning kohanduv kiirushoidik, mis reguleerib sõidukiirust eespool liikuva sõiduki kiiruse järgi.

Kaheksakäiguline käigukast

KAHEKSAKÄIGULINE KÄIGUKAST

V8 mootori juurde kuulub kaheksakäiguline järjestiklülitusega käigukast Sport Direct Shift, mida saab lülitada ka käsirežiimile. Valides käsirežiimi, saate käiguvahetushoobade abil nautida veelgi sportlikumat sõitu. Hoovaga käiku alla vahetades, milleks kulub vaid 0,2 sekundit, kuulete kahe käigu vahepeal mootori töös meelierutavat toonimuutust.

Aktiivne helikontrollisüsteem

AKTIIVNE HELIKONTROLLISÜSTEEM

Juhid saavad oma GS Fi heli reguleerida, lülitudes aktiivset helikontrollisüsteemi aktiveerivale režiimile SPORT S või SPORT S+. See võimendab kõikide sõitjate jaoks auto madalat väljalaskeheli, täiendades ideaalselt sportliku sõidu elamust.

Sõidurežiimi valikunupp

SÕIDUREŽIIMI VALIKUNUPP

Sõidurežiimi valikunupuga saab sõiduomadusi peenhäälestada. Režiim ECO vähendab heitkoguseid ja säästab kütust ning igapäevasõitudeks mõeldud NORMAL pakub võimsuse, ökonoomsuse ja mugavuse ideaalset tasakaalu. Režiim CUSTOMIZE võimaldab kohandada GS Fi teie meeleolu järgi. Kui soovite nautida erksamat sõitu, lülituge lihtsalt režiimile SPORT S või SPORT S+.

Jäik alusraam / vedrustus

JÄIK ALUSRAAM / VEDRUSTUS

GS Fi suurepärase juhitavuse aluseks on ülijäik kere. Selle muudavad veelgi tugevamaks mitmed spetsiaalsed tootmisvõtted, sh kereliimid, laserkeevitustehnoloogia ja mitme punkti keevitus. Stabiilsuse sirgjoonelisel liikumisel ja kurvides tagab hulkhoob-tagavedrustuse seadistus. Tugevdatud terasest ja survevalu- / stantsitud alumiiniumist osade koosluse tõttu püsib mass väike, kuid see tagab vibratsioonivaba täpsuse.

Sports VDIM

SPORTS VDIM

Sports VDIM (sõiduki dünaamika integreeritud juhtimissüsteem) võimaldab nautida GS Fi võimsust sujuvalt ja ohutult. Süsteem reguleerib gaasipedaali asendit ning rooli ja vedrustuse seadeid, tagades sportlikumad sõiduomadused, ning laiendab lubatud tsentrifugaaljõu vahemikku, enne kui VDIM sekkub. Ent kui olete valmis GS Fi viimse piirini proovile panema, siis saate Sports VDIMi ka täielikult välja lülitada.

Veojõukontroll (Torque Vectoring Differential)

VEOJÕUKONTROLL (TORQUE VECTORING DIFFERENTIAL)

Sõidunaudingut lisab kõrgetasemeline veojõukontroll, millel on kolm töörežiimi: STANDARD, mis pakub erksaid sõiduomadusi ja tagab suurel kiirusel stabiilsuse, SLALOM, mis muudab rooli eriti erksaks ja tundlikuks, ning TRACK, mis tagab ringrajal sõites kurvides ühtluse ja stabiilsuse.

V8 mootor

V8 MOOTOR

Käsitsi kokku pandud ja stetoskoobi abil häälestatud hämmastav 5,0-liitrine V8 mootor arendab 477 DIN hj võimsust ja 530 Nm pöördemomenti. Plokikaas ja kõik liikuvad osad on konstrueeritud nii, et kõrgetel pööretel oleks võimsus võimalikult suur. Pööretel kuni 3000 p/min on kõrgtehnoloogilise mootori hääl sügav ja kõmav, ent jõuliselt kiirendades, kui pöörded tõusevad üle 6000 p/min, hakkab mootor kõrgematel toonidel möirgama.

Kolmetsooniline kliimaseade

KOLMETSOONILINE KLIIMASEADE

Uuel GS Fil on maailma esimene nanoe® tehnoloogiaga kliimaseade. Salong on jaotatud kolmeks elektrooniliselt juhitavaks tsooniks. Juht ja kõrvalistuja saavad sisestada oma valikud Remote Touchi juhtseadise abil, tagaistmel sõitjatel on oma tsooni seadistamiseks vastav juhtpaneel.

Soojendusega tagaistmed

SOOJENDUSEGA TAGAISTMED

Ka äärmisi tagaistmeid saab eraldi soojendada käepärase juhtpaneeli abil. Seda tagumisel käetoel paiknevat LCD-ekraaniga juhtpaneeli saab kasutada ka tagumise kliimatsooni seadistamiseks ning helisüsteemi ja tagumise päikesesirmi juhtimiseks.

Sportistmed

SPORTISTMED

Uhiuute kõrge seljatoega istmete valmistamisel on kasutatud Lexuse integreeritud vahutehnoloogiat, mille tulemuseks on tõeliselt mugavad ja tõhusat tuge pakkuvad istmed. Selle mootorispordist laenatud tehnoloogia abil valmistatud istmed on mugavamad ja pakuvad kindlamat külgtuge kui tavalised polstrid. Juhi ja kõrvalistuja istet saab nii soojendada kui ka ventileerida.

Sportrool

SPORTROOL

GS Fil on ülikindlat haaret pakkuv rool, mis võimaldab suurepärast juhitavust suurel kiirusel sõitmisel. Samuti on kiire ja täpse käiguvahetuse tagamiseks optimeeritud rooli käiguvahetuslabade asukohta, kuju ja kasutatavust.

Kohanduv kiirushoidik

KOHANDUV KIIRUSHOIDIK

Pingevabama sõidu huvides hoiab kohanduv kiirushoidik uue GS Fi ja eesliikuva sõiduki vahel kindlaksmääratud pikivahet, isegi kui selle sõiduki kiirus vaheldub.

Pimeala monitor

PIMEALA MONITOR

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

Sõiduraja hoidmise abisüsteem

SÕIDURAJA HOIDMISE ABISÜSTEEM

Sõiduraja hoidmise abisüsteem (LKA) jälgib esiklaasil oleva kaamera abil teie asendit sõidurajal. Kui hakkate sõidurajalt välja kalduma, aktiveerib LKA hoiatusmärguande ning korrigeerib veidi rooli.

Kokkupõrke ennetussüsteem

KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM

Millimeeterlaineala radar ja pardakompuuter arvutavad pidevalt, milline on hetkel kokkupõrkerisk. Kui see on suur, siis hoiatab süsteem juhti visuaalsete ja helisignaalidega ning lisab omalt poolt pidurdusjõudu. Kui kokkupõrge on vältimatu, rakendatakse vajaduse korral automaatselt pidureid ning esiistmete turvavööde eelpingutid aktiveeruvad.

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA)

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem teeb pimeala monitori radari abil kindlaks parklas sõiduki tagant lähenevad sõidukid. Vajaduse korral hoiatab see teid helisignaali ja küljepeeglitel olevate ohutuledega.

Liiklusmärkide jälgimise süsteem

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue GS Fi liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ning edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

Kümme turvapatja

KÜMME TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kümme anduritega turvapatja. Kõik turvavööd, välja arvatud tagumise istmerea keskmine, on eelpingutitega. Juhi ja kaassõitja jaoks on kaheastmeliselt avanevad peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Tagaistme äärmiste kohtade külgturvapadjad kuuluvad lisavarustusse ning salongi mõlemal küljel kaitsevad sõitjaid turvakardinad, mis ulatuvad täispikkuses eest taha. See tipptasemel ohutusvarustus kuulub uue GS Fi standardvarustusse. Selle tulemusena on vigastuste oht märkimisväärselt vähenenud.

Kohanduva jäikusega vedrustus

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

Nüüd on GS Fi standardvarustuses kohanduva jäikusega vedrustus, mis reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd, tagades sel moel dünaamilisemad sõiduomadused. See mitte ainult ei paranda sõidumugavust, vaid suurendab ka juhitavust ja stabiilsust – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT