concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

GS 450h

AVASTAGE TÄISHÜBRIIDSE SEDAANI HÄMMASTAV KIIRENDUS JA KIIRE SÕIDU OMADUSED.


CO2 kombineeritud, g/km 141
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km) 6,1
Kiirendus 0-100 km/h 5,9
Maksimumkiirus, km/h 250

ALATES 63 860 €

UHIUUS GS 450h

AVASTAGE TÄISHÜBRIIDSE SEDAANI HÄMMASTAV KIIRENDUS JA KIIRE SÕIDU OMADUSED.

Uus GS 450h tagab hämmastavad täishübriidi sõiduomadused tänu võimsale Lexuse hübriidajamile. Mudel, millel on 3,5-liitrine V6 Atkinsoni tsükliga mootor ja suure võimsusega elektrimootor, arendab võimsust 345 DIN hj.

Kiirendus on sujuv ja võimas (100 km/h 5,9 sekundiga), samas on kütusekulu vähenenud enam kui 20%, jõudes 6,1 liitrini 100 km kohta, ning CO2 heitkogus on ainult 141 g/km*. Kõikidele Lexuse hübriididele on omane see, et elektrirežiimis ei tarbita bensiini ega tekitata heitgaase. *Executive mudelil

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

Executive

  • 18-tollised viie kodaraga valuveljed, 235/45 R18 rehvid
  • 17 kõlariga Mark Levinson®-i Premium Surroundi helisüsteem
  • 3 kodara ja nahkkattega rool
  • Kohanduv kiirushoidik (ACC) – kõigil kiirustel
  • Naturaalnahast istmed
  • Pimeala monitor koos tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteemiga (RCTA)

ALATES 63 860 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

gs450 quote 200x200 black

UUS GS KUJUTAB ENDAST JÕULIST MUUTUST. VAADAKE NÄITEKS JULGET ILUVÕRET VÕI MURRANGULIST INSENERITÖÖD NAGU LEXUSE DÜNAAMILINE JUHITAVUS JA TEISE PÕLVKONNA LEXUSE HÜBRIIDAJAM.

Yukihiko Yaguchi, GSi peainsener

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE GS 450h-D PAREMINI TUNDMA

GS 450h sõiduomadused – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

GS on täiesti uut tüüpi Lexuse sedaan – see töötati välja maailma moodsaimal sõidumatkuril ning seda katsetades läbiti üle 1,6 miljoni kilomeetri. Kõigepealt suurendasime kere jäikust, paigaldasime uued amortisaatorid ja konstrueerisime hulkhoob-tagavedrustuse. Seejärel lõime rafineeritud aerodünaamika, mis suunab õhuvoo dünaamiliste sõiduomaduste ja rooli tundlikkuse suurendamiseks sõiduki kerele lähemale. Siledad kerealused katted ja tagatuledel olevad ribid, mis täiustavad klassi parimat rafineeritust veelgi, suurendavad stabiilsust ja vähendavad tuulemüra.

GS 450h salong – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Te tajute uue GSi hämmastavat kvaliteeti, kui puudutate esimest korda kaunite õmblustega nahkrooli või helisüsteemi täppistöödeldud alumiiniumnuppe. Auto säravat värvipinda on käsitsi märglihvitud (aeganõudev protsess, mis üldjuhul iseloomustab käsitööna valmistatud autosid). Laitmatu lõpptulemuse tagamiseks kontrollitakse töö kvaliteeti nii visuaalselt kui ka digitaalselt. GSi toodetakse samas tehases, kus ka meie legendaarset Lexuse LFA superautot. Kogu tootmisprotsessi jälgib hoolikalt Lexuse takumi -personal. Need põhjaliku väljaõppe saanud meistrid kontrollivad rangelt, et iga auto vastaks meie laitmatutele kvaliteedistandarditele.

GS 450h ohutus – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Lexus on olnud ohutust ja juhti toetavate tehnoloogiate väljatöötamisel alati esirinnas. Kõiki uusi mudeleid katsetatakse maailma suurimas sõidumatkuris. Uuele GSile pakutakse murrangulist ohutussüsteemi Lexus Safety System+, mis põhineb meie juhtival avariiennetustehnoloogial. Süsteemi kuuluvad jalakäijaid tuvastav kokkupõrke ennetussüsteem; täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteem, mis aitab hoida õiget kurssi; liiklusmärkide jälgimise süsteem, mis edastab juhile liiklusmärkide teabe; automaatsed kaugtuled, mis parandavad öisel ajal nähtavust; ning kohanduv kiirushoidik, mis reguleerib sõidukiirust eespool liikuva sõiduki kiiruse järgi.

Täiustatud hübriidaku

TÄIUSTATUD HÜBRIIDAKU

Nikkelmetallhübriidaku energiahaldust reguleerib tipptasemel tarkvara. See tagab vajaduse korral aku laadimise sõidu ajal, mistõttu aku ei vaja välist laadimist. Kompaktne kujundus aitab muuta pagasiruumi suuremaks.

12,3-tolline multimeediaekraan

12,3-TOLLINE MULTIMEEDIAEKRAAN

Juht ja kõrvalistuja saavad Remote Touchi juhtseadise abil kasutada eriti laia 12,3-tollist multimeediaekraani, mitut rakendust on võimalik juhtida häälkäsklustega. Jagatud laiekraan on optimeeritud kahe erineva teabe üheaegseks vaatamiseks – nii saab ekraanile korraga kuvada suure kaardi ja ka DAB-raadiojaama teabe.

Kolmetsooniline kliimaseade

KOLMETSOONILINE KLIIMASEADE

Uuel GSil on maailma esimene nanoe ® tehnoloogiaga kliimaseade. Salong on jaotatud kolmeks elektrooniliselt juhitavaks tsooniks. Juht ja kõrvalistuja saavad sisestada oma valikud Remote Touchi juhtseadise abil, tagaistmel sõitjatel on oma tsooni seadistamiseks vastav juhtpaneel.

Digitaalne ühenduvus

DIGITAALNE ÜHENDUVUS

Mitmeid digirakendusi saab sünkroonida multimeediaekraani vahendusel. Näiteks saate laadida hõlpsalt alla oma nutitelefoni kontaktiloendi ja seejärel sirvida seda ekraanil. Saate vaadata ja juhtida iPhone®-i või teisi multimeediaseadmeid erinevatel ekraanidel.

Soojendus ja ventilatsioon

SOOJENDUS JA VENTILATSIOON

Eesmisi nahkistmeid saab soovi korral eraldi soojendada või ventileerida. See suurendab erilist mugavustunnet veelgi ja osutub väga kasulikuks äärmuslikes ilmastikuoludes.

Suurepäraselt keret toetavad istmed

SUUREPÄRASELT KERET TOETAVAD ISTMED

Spetsialistide meeskond töötas üle viie aasta selle kallal, et välja töötada optimaalselt väsimust leevendav istmekonstruktsioon. Luxury varustustasemega mudelite mõlema esiistme varustusse kuulub maailmas esmakordne reguleeritav vaagnatugi koos õla- ja külgtoega ning kaheosaliste peatugedega.

Nahkkattega rool

NAHKKATTEGA ROOL

Uue GSi jaoks on kujundatud uus nahkkattega kolmekodaraline rool. Kaunilt viimistletud roolil on pöidlapuudutuse kaugusel nupud helisüsteemi, telefoni ja häälkäskluste juhtimiseks.

Käiguvahetuslabad

KÄIGUVAHETUSLABAD

Kuigi uhiuute GSi mudelitega saab sõita täisautomaatses režiimis, võimaldavad roolile paigutatud käiguvahetuslabad juhil kiiresti käsitsi käiku vahetada. Algselt vormel 1 autodele väljatöötatud tehnoloogia pakub meelierutavamat sõitu.

Atkinsoni tsükliga bensiinimootor

ATKINSONI TSÜKLIGA BENSIINIMOOTOR

Jõuline Atkinsoni tsükliga mootor, mis kasutab uuenduslikku D-4Si otsepritset ja Dual VVT-i tehnoloogiat, on GS 300h (2,5-liitrine, neljasilindriline) ja GS 450h (3,5-liitrine, V6) süda. Need murrangulised mootorid, millel on ka käivitus- ja seiskamisfunktsioon, aitavad kütusekulu ja heitkoguseid veelgi vähendada.

Elektrirežiim

ELEKTRIREŽIIM

Kui aku on piisavalt laetud, saab lühikesi vahemaid väikestel kiirustel läbida ainult elektri jõul. Elektrirežiimil liigub sõiduk ülivaikselt, tekitamata heitgaase ja kulutamata kütust. Elektrirežiimi eelised tulevad eriti hästi esile aeglases liiklusvoos ja parkimismajades.

Täishübriidi sõiduomadused

TÄISHÜBRIIDI SÕIDUOMADUSED

Uus GS 300h ja GS 450h pakuvad täishübriidi muljetavaldavaid sõiduomadusi. GS 450h kiirendab sajani vaid 5,9 sekundiga (kuni 250 km/h, kus see on lubatud) ning üldiselt GS 300h heitkogus kombineeritud tsüklis on vaid 104 g/km* ja kütusekulu ainult 4,4 l / 100 km*. * Comfort & Executive mudeli puhul, 17" velgedega.

Võimsuse juhtseade

VÕIMSUSE JUHTSEADE

Lexuse hübriidajami aju ehk võimsuse juhtseade (PCU) optimeerib pidevalt jõuallikate – elektri- või bensiinimootor või mõlemad – jaotumist. Samuti koordineerib PCU hübriidaku laadimist kas mootorivõimsuse jaotamise teel generaatori käivitamiseks või regeneratiivse pidurdamise kaudu.

Regeneratiivne pidurdamine

REGENERATIIVNE PIDURDAMINE

Pidurdamise või aeglustamise ajal toimivad sõiduki rataste juures olevad võimsad elektrimootorid hoopis generaatoritena. See võimaldab muidu kuumusena kaotsi mineva kineetilise energia kinni püüda ja elektrienergiaks muuta. See talletatakse hübriidakusse hilisemaks kasutamiseks elektrirežiimis sõitmisel või kiirel kiirendamisel.

Kümme turvapatja

KÜMME TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kümme anduritega turvapatja. Kõik turvavööd, välja arvatud tagumise istmerea keskmine, on eelpingutitega. Juhi ja kaassõitja jaoks on kaheastmeliselt avanevad peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Tagaistme äärmiste kohtade külgturvapadjad kuuluvad lisavarustusse ning salongi mõlemal küljel kaitsevad sõitjaid turvakardinad, mis ulatuvad täispikkuses eest taha. See tipptasemel ohutusvarustus kuulub uue GSi standardvarustusse. Selle tulemusena on vigastuste oht märkimisväärselt vähenenud.

Kohanduvad kaugtuled

KOHANDUVAD KAUGTULED

Pimedal ajal kasutavad kohanduvad kaugtuled vastutulevate sõidukite tuvastamiseks ja kaugtulede automaatseks ümberlülitamiseks sama kaamerat nagu täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteemgi. See vähendab teiste juhtide kogemata pimestamise võimalust ja laseb teil keskenduda teele.

Pimeala monitor

PIMEALA MONITOR

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

Liiklusmärkide jälgimise süsteem

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue GSi liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ning edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

GS 450h F SPORT

gs 450h fsport

RABAV KUJUNDUS

GS 450h F SPORT ühendab endas julge kujunduse ja spetsiaalselt täiustatud juhitavuse, mille on välja töötanud meeskond, kes vastutab legendaarse superauto LFA ning F-seeria sportmudelite, RC Fi ja GS Fi tootmise eest. Tulemus paneb pulsi kiiremini lööma. Täiustatud välimust ilmestavad Lexusele iseloomuliku L-kujulise mustriga suurem iluvõre, pidurite jahutusavad ja aerodünaamilised uimed.

Sportlikus salongis kiindute täielikult oma F SPORTi. Käsitsi õmmeldud sportistmed toetavad keha puusadest õlgadeni. Samal ajal tagavad ergonoomiline sportrool ja eritöötlusega alumiiniumpedaalid erakordse tunnetuse ning seeläbi suurema naudingu teelolekust.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT