concept cars

IDEEAUTOD

Lexuse ideeautod pakuvad põnevat võimalust heita pilk tuleviku disainisuundadele.

hybrid cars

HÜBRIIDAUTOD

Leidub palju erinevaid hübriidautosid, kuid üks on neil kõigil ühine.

lexus service

LEXUSE TEENUSED

Lexuse omamine tähendab palju enamat kui lihtsalt autoomanikuks olemist.

GS 200t

AVASTAGE ENDA JAOKS TURBOMOOTORI JA KAHEKSAKÄIGULISE AUTOMAATKÄIGUKASTI VÕLUD.


CO2 kombineeritud, g/km 183
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km) 7,9
Kiirendus 0-100 km/h 7,3
Maksimumkiirus, km/h 230

ALATES 48 530 €

UUS GS 200t

AVASTAGE ENDA JAOKS TURBOMOOTORI JA
KAHEKSAKÄIGULISE AUTOMAATKÄIGUKASTI VÕLUD.

U-kurvides täpset kontrolli ja maanteel Lexusele iseloomulikku tipptasemel viimistletust pakkuval uuel GS 200t-l on dünaamiline 2,0-liitrine turbobensiinimootor. Uudne D-4ST kütusesissepritse, mis suunab tagaratastele 245 DIN hj võimsust, tagab nii kütuseökonoomsuse kui ka silmapilkselt kasutatava pöördemomendi.

Jõulise kiirendusega GS 200t-l, mille tippkiirus on 230 km/h, on kaheksakäiguline automaatkast, mis võimaldab käike käsitsi vahetada, ning sõidurežiimi valikunupu abil saate valida režiimide ECO, NORMAL, SPORT S ja SPORT S+ vahel.

HINNAD JA SPETSIFIKATSIOONID

TUTVUGE ÜKSIKASJADEGA JA VÕRRELGE ERINEVUSI

Comfort Plus

  • 18-tollised viie kodaraga valuveljed, 235/45 R18 rehvid
  • 12 kõlariga helisüsteem
  • 8-tollise ekraani ja Remote Touchi juhtseadmega multimeediasüsteem
  • Naturaalnahast istmed
  • Soojendusega rooliratas
  • Pimeala monitor koos tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteemiga (RCTA)

ALATES 48 530 €

VALIGE VÕRDLUSEKS MUU VARIANT

gs200t quote 200x200 white

UUS GS KUJUTAB ENDAST JÕULIST MUUTUST. VAADAKE NÄITEKS JULGET ILUVÕRET VÕI MURRANGULIST INSENERITÖÖD NAGU LEXUSE DÜNAAMILINE JUHITAVUS JA TEISE PÕLVKONNA LEXUSE HÜBRIIDAJAM.

Yukihiko Yaguchi, GSi peainsener

SÕIDUKI OMADUSED

ÕPPIGE GS 200t-D PAREMINI TUNDMA

GS 200t sõiduomadused – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

GS on täiesti uut tüüpi Lexuse sedaan – see töötati välja maailma moodsaimal sõidumatkuril ning seda katsetades läbiti üle 1,6 miljoni kilomeetri. Kõigepealt suurendasime kere jäikust, paigaldasime uued amortisaatorid ja konstrueerisime hulkhoob-tagavedrustuse. Seejärel lõime rafineeritud aerodünaamika, mis suunab õhuvoo dünaamiliste sõiduomaduste ja rooli tundlikkuse suurendamiseks sõiduki kerele lähemale. Siledad kerealused katted ja tagatuledel olevad ribid, mis täiustavad klassi parimat rafineeritust veelgi, suurendavad stabiilsust ja vähendavad tuulemüra.

GS 200t salong – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Te tajute uue GSi hämmastavat kvaliteeti, kui puudutate esimest korda kaunite õmblustega nahkrooli või helisüsteemi täppistöödeldud alumiiniumnuppe. Auto säravat värvipinda on käsitsi märglihvitud (aeganõudev protsess, mis üldjuhul iseloomustab käsitööna valmistatud autosid). Laitmatu lõpptulemuse tagamiseks kontrollitakse töö kvaliteeti nii visuaalselt kui ka digitaalselt. GSi toodetakse samas tehases, kus ka meie legendaarset Lexuse LFA superautot. Kogu tootmisprotsessi jälgib hoolikalt Lexuse takumi -personal. Need põhjaliku väljaõppe saanud meistrid kontrollivad rangelt, et iga auto vastaks meie laitmatutele kvaliteedistandarditele.

GS 200t ohutus – tähtsamad omadused

TÄHTSAMAD OMADUSED

Lexus on olnud ohutust ja juhti toetavate tehnoloogiate väljatöötamisel alati esirinnas. Kõiki uusi mudeleid katsetatakse maailma suurimas sõidumatkuris. Uuele GSile pakutakse murrangulist ohutussüsteemi Lexus Safety System+, mis põhineb meie juhtival avariiennetustehnoloogial. Süsteemi kuuluvad jalakäijaid tuvastav kokkupõrke ennetussüsteem; täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteem, mis aitab hoida õiget kurssi; liiklusmärkide jälgimise süsteem, mis edastab juhile liiklusmärkide teabe; automaatsed kaugtuled, mis parandavad öisel ajal nähtavust; ning kohanduv kiirushoidik, mis reguleerib sõidukiirust eespool liikuva sõiduki kiiruse järgi.

Esi- ja tagavedrustus

ESI- JA TAGAVEDRUSTUS

Stantsitud alumiiniumist osade ja täiustatud kujundusega topeltõõtshark-esivedrustus on nüüd kergem ja tundlikum. Vedrustuse põhjalikult muudetud konstruktsioon parandas oluliselt stabiilset juhitavust ja sõidumugavust.

Stabiilsus sirgjoonelisel liikumisel ja kurvides on märgatavalt parem tänu hulkhoob-tagavedrustuse muudetud geomeetriale ja paigutusele. Tugevdatud terasest ning survevalu- ja stantsitud alumiiniumist osade kooslus vähendab massi, kuid samal ajal suurendab vastupidavust ja täpsust.

Suurepäraselt keret toetavad istmed

SUUREPÄRASELT KERET TOETAVAD ISTMED

Spetsialistide meeskond töötas üle viie aasta selle kallal, et välja töötada optimaalselt väsimust leevendav istmekonstruktsioon. Luxury varustustasemega mudelite mõlema esiistme varustusse kuulub maailmas esmakordne reguleeritav vaagnatugi koos õla- ja külgtoega ning kaheosaliste peatugedega.

Soojendus ja ventilatsioon

SOOJENDUS JA VENTILATSIOON

Eesmisi nahkistmeid saab soovi korral eraldi soojendada või ventileerida. See suurendab erilist mugavustunnet veelgi ja osutub väga kasulikuks äärmuslikes ilmastikuoludes.

Jäik alusraam

JÄIK ALUSRAAM

Uus suurema väändejäikuse ja täiustatud vedrustusega GS on dünaamiline ning pakub põnevat sõiduelamust. See auto tagab juhile tõelise kindlustunde tänu alusraamile, mis innustab ning premeerib juhipoolset panust kindla ja täpse juhitavusega.

Kohanduv reguleeritav vedrustus

KOHANDUV REGULEERITAV VEDRUSTUS

Kohanduv reguleeritav vedrustus reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd teeolude ja juhi käitumise järgi. Sellest ei võida mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

Kohanduvad kaugtuled

KOHANDUVAD KAUGTULED

Reguleeritavate LED-tuledega kohanduvate kaugtulede süsteem ei lase GSil teisi liiklejaid pimestada. Esitules olevad 11 eraldiseisvat LED-kiipi lülitatakse sisse või välja valgustatud ja valgustamata alade täpseks valitsemiseks.

Pimeala monitor

PIMEALA MONITOR

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

Liiklusmärkide jälgimise süsteem

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue GSi liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ning edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

Kümme turvapatja

KÜMME TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kümme anduritega turvapatja. Kõik turvavööd, välja arvatud tagumise istmerea keskmine, on eelpingutitega. Juhi ja kaassõitja jaoks on kaheastmeliselt avanevad peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Tagaistme äärmiste kohtade külgturvapadjad kuuluvad lisavarustusse ning salongi mõlemal küljel kaitsevad sõitjaid turvakardinad, mis ulatuvad täispikkuses eest taha. See tipptasemel ohutusvarustus kuulub uue GSi standardvarustusse. Selle tulemusena on vigastuste oht märkimisväärselt vähenenud.

12,3-tolline multimeediaekraan

12,3-TOLLINE MULTIMEEDIAEKRAAN

Juht ja kõrvalistuja saavad Remote Touchi juhtseadise abil kasutada eriti laia 12,3-tollist multimeediaekraani, mitut rakendust on võimalik juhtida häälkäsklustega. Jagatud laiekraan on optimeeritud kahe erineva teabe üheaegseks vaatamiseks – nii saab ekraanile korraga kuvada suure kaardi ja ka DAB-raadiojaama teabe.

Kolmetsooniline kliimaseade

KOLMETSOONILINE KLIIMASEADE

Uuel GSil on maailma esimene nanoe® tehnoloogiaga kliimaseade. Salong on jaotatud kolmeks elektrooniliselt juhitavaks tsooniks. Juht ja kõrvalistuja saavad sisestada oma valikud Remote Touchi juhtseadise abil, tagaistmel sõitjatel on oma tsooni seadistamiseks vastav juhtpaneel.

Nahkkattega rool

NAHKKATTEGA ROOL

Uue GSi jaoks on kujundatud uus nahkkattega kolmekodaraline rool. Kaunilt viimistletud roolil on pöidlapuudutuse kaugusel nupud helisüsteemi, telefoni ja häälkäskluste juhtimiseks.

Digitaalne ühenduvus

DIGITAALNE ÜHENDUVUS

Mitmeid digirakendusi saab sünkroonida multimeediaekraani vahendusel. Näiteks saate laadida hõlpsalt alla oma nutitelefoni kontaktiloendi ja seejärel sirvida seda ekraanil. Saate vaadata ja juhtida iPhone®-i või teisi multimeediaseadmeid erinevatel ekraanidel.

Käiguvahetuslabad

KÄIGUVAHETUSLABAD

Kuigi uhiuute GSi mudelitega saab sõita täisautomaatses režiimis, võimaldavad roolile paigutatud käiguvahetuslabad juhil kiiresti käsitsi käiku vahetada. Algselt vormel 1 autodele väljatöötatud tehnoloogia pakub meelierutavamat sõitu.

VASTED PUUDUVAD

Teie otsingule vastavad sõiduki funktsioonid puuduvad. Laiendage otsingut ja proovige uuesti.

GS 200t F SPORT

gs200t fsport

RABAV KUJUNDUS

GS 200t F SPORT ühendab endas julge kujunduse ja spetsiaalselt täiustatud juhitavuse, mille on välja töötanud meeskond, kes vastutab legendaarse superauto LFA ning F-seeria sportmudelite, RC Fi ja GS Fi tootmise eest. Tulemus paneb pulsi kiiremini lööma. Täiustatud välimust ilmestavad Lexusele iseloomuliku L-kujulise mustriga suurem iluvõre, pidurite jahutusavad ja aerodünaamilised uimed.

Sportlikus salongis kiindute täielikult oma F SPORTi. Käsitsi õmmeldud sportistmed toetavad keha puusadest õlgadeni. Samal ajal tagavad ergonoomiline sportrool ja eritöötlusega alumiiniumpedaalid erakordse tunnetuse ning seeläbi suurema naudingu teelolekust.

Et pakkuda teile paremat kogemust, kasutavad Lexus ja valitud partnerid sellel veebisaidil küpsiseid. Kui jätkate, ilma et muudaksite oma brauseri seadeid, siis eeldame, et nõustute kõigi Lexuse veebisaidil kasutatavate küpsistega.

ROHKEM INFOT